خانهاخبار
اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۲ برای رد مجیک 8S پرو تایید شد

اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۲ برای رد مجیک 8S پرو تایید شد

رد مجیک که برند زیرمجموعه ZTE به حساب می‌آید، در حال آماده سازی جدیدترین گوشی گیمینگ خودش به نام رد مجیک ۸اس پرو است که گویا با چیپست جدید کوالکام همراه خواهد بود و از یک فن برای خنک کردن آن بهره می‌برد!
۳۰ خرداد ۱۴۰۲

 نسل جدید رد مجیک ۸ پرو که جزو بهترین گوشی‌های گیمینگ جهان به حساب می‌آید، قرار است پسوند اس بگیرد و با نام Red Magic 8S Pro به بازار عرضه شود. نسل فعلی اواخر سال ۲۰۲۲ یا به عبارتی اوایل زمستان گذشته معرفی شده بود و حالا نسل جدید قرار است با چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۲ همراه شود. 

image

این خبر را یک منبع قابل اطمینان به نام Digital Chat Station منتشر کرده و گفته است که رد مجیک ۸ اس پرو در بنچمارک AnTuTu توانسته رکورد فوق العاده ۱٫۷۰۴٫۱۱۳ را به ثبت برساند. جالب اینجاست که چیپست جدید کوالکام به صورت اوورکلاک روی گوشی گیمینگ جدید رد مجیک حاضر خواهد بود. این گوشی در بنچمارک انتوتو توانسته امتیاز ۴۳۶٫۰۸۹ را برای CPU، امتیاز ۶۴۲٫۶۶۶ را برای GPU، امتیاز ۳۱۸٫۴۱۸ را برای RAM و امتیاز ۳۰۶٫۹۴۰ را برای تست UX Test به ثبت برساند.

علاوه بر این بنچمارک لو رفته، منبع لو دهنده گفته است که رد مجیک ۸ اس پرو با شارژر ۱۷۰ واتی همراه می‌شود که فوق العاده است. سیستم خنک کننده به همراه فن در داخل گوشی و چند بهبود دیگر در بخش عملکرد را نیز باید از این غول جدید رد مجیک انتظار داشت. البته این تمام ماجرا نیست و گویا این برند قصد دارد در کنار این گوشی قدرتمند، یک تبلت اندرویدی قدرتمند هم به بازار عرضه کند تا حسابی در حوزه موبایل گیمینگ جای پای خودش را محکم‌تر کند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید