خانهاخبار
برچسب قیمتی مدل‌های مختلف سری گلکسی واچ ۶ فاش شد

برچسب قیمتی مدل‌های مختلف سری گلکسی واچ ۶ فاش شد

نسل جدید ساعت‌های سامسونگ با قیمت بالاتری در مقایسه با نسل قبلی به فروش خواهند رسید.
۳۰ خرداد ۱۴۰۲

در طی چند روز گذشته، شایعات زیادی پیرامون نسل جدید ساعت‌های سامسونگ موسوم به گلکسی واچ ۶ منتشر شده است. در این راستا، اخیرا ساعت‌های جدید سامسونگ در رندرهای تبلیغاتی باکیفیتی دیده شده‌اند و سخت‌افزار به کار رفته در آن‌ها نیز مشخص شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، برچسب قیمتی سری گلکسی واچ ۶ فاش شده است. 

وبسایت فرانسوی Dealabs Magazine به تازگی ادعا کرده است که به برچسب قیمتی مدل‌های مختلف سری گلکسی واچ ۶ برای بازار فرانسه دست پیدا کرده است. قبل از بررسی قیمت سری گلکسی واچ ۶، باید خاطرنشان کرد که شایعات اولیه پیرامون قیمت محصولات چندان دقیق نیستند و ممکن است با تغییراتی همراه شوند. در این راستا، نمی‌توان درباره درستی این اطلاعات اظهار نظر کرد. 

image

گلکسی واچ ۶

طبق گزارش این وبسایت، مدل بلوتوث و ۴۰ میلی‌متری گلکسی واچ ۶ با قیمت ۳۲۰ یورویی عرضه خواهد شد. از آن سو، نسخه 4G این ساعت از برچسب قیمتی ۳۷۰ یورویی بهره خواهد برد. این دو مدل احتمالا در رنگ‌های کرم و مشکی روانه بازار خواهند شد. با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد گلکسی واچ ۶ با افزایش قیمتی ۱۰۰ یورویی همراه خواهد شد. مدل ۴۴ میلی‌متری گلکسی واچ ۶ نیز در دو نسخه بلوتوث و 4G و با قیمت‌های ۳۵۰ و ۴۰۰ یورویی به فروش خواهد رسید. این دو مدل نیز در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی عرضه خواهند شد. 

image

گلکسی واچ ۶ کلاسیک

گلکسی واچ ۶ کلاسیک در دو اندازه ۴۳ و ۴۷ میلی‌متری معرفی خواهد شد. در این راستا، نسخه‌های بلوتوث و 4G مدل ۴۳ میلی‌متری این ساعت به ترتیب با برچسب قیمتی ۴۲۰ و ۴۷۰ یورویی روانه بازار خواهند شد. مدل ۴۷ میلی‌متری نیز در نسخه‌های مشابه با قیمت ۴۵۰ و ۵۰۰ یورویی به فروش خواهد رسید. هر دوی این مدل‌های در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی رونمایی خواهند شد. در صورت صحت این گزارش، گلکسی واچ ۶ کلاسیک حدود ۵۰ یورو ارزان‌تر از گلکسی واچ ۵ پرو خواهد بود. 

در نهایت باید اشاره کرد سری گلکسی واچ ۶ در طی رویداد آنپکد که در هفته آخر ماه ژوئیه برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید