خانهاخبار
بروزرسانی جدید گلکسی واچ ۴ و ۵ باعث بهبود عملکرد و برطرف شدن باگ‌ها می‌شود

بروزرسانی جدید گلکسی واچ ۴ و ۵ باعث بهبود عملکرد و برطرف شدن باگ‌ها می‌شود

سامسونگ به تازگی دومین نسخه بتا رابط کاربری One UI 5 Watch را عرضه کرده است که با بهبودهای مختلفی همراه شده است.
۲۸ خرداد ۱۴۰۲

ماه گذشته، برخی از گزارش‌ها ادعا کرده بودند که سامسونگ برنامه عرضه نسخه بتا رابط کاربری One UI 5 Watch‌ را با تاخیر برای سری ساعت‌های گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۵ آغاز خواهد کرد. با توجه به این موضوع، بروزرسانی رابط کاربری جدید سامسونگ تنها با یک هفته تاخیر و در هفته اول ماه جاری میلادی (ژوئن) برای کاربران در دسترس قرار گرفت. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، سامسونگ به تازگی دومین نسخه بتا One UI 5 Watch (فریمور ZWF4) را برای ساعت‌های خود عرضه کرده است که با حجم ۱۹۴ مگابایتی و پچ امنیتی ژوئن ۲۰۲۳ همراه شده است. 

image

مطابق انتظار، دومین نسخه بتا One UI 5 Watch باگ‌های به وجود آمده توسط نسخه بتا قبلی را برطرف خواهد کرد. از میان این مشکلات، برخی از کاربران ادعا کرده‌اند که سرعت و عملکرد ساعت آن‌ها پس از دریافت بتای اول One UI 5 Watch مقداری کند و ضعیف شده است. حالا سامسونگ اعلام کرده است این اختلال در دومین نسخه بتا حل شده است. 

بروزرسانی جدید گلکسی واچ ۴ و ۵ همچنین مشکل مصرف زیاد انرژی و عدم کارکرد صحیح قابلیت Samsung Pay را برطرف کرده است. به علاوه، فعالیت ورزشی دوچرخه سواری گلکسی واچ ۴ به بخش شناسایی خودکار نوع ورزش اضافه شده است.

image

نصب بروزرسانی One UI Watch 5 از طریق خود ساعت و از مسیر تنظیمات > بروزرسانی نرم‌افزاری قابل دسترسی است. امکان بروزرسانی به وسیله گوشی هوشمند نیز برای کاربران فراهم است. البته فراموش نشود که برای نصب این بروزرسانی ساعت باید بیشتر از ۳۰ درصد شارژ داشته باشد چرا که نصب آن به مدت زمان زیادی نیاز خواهد داشت. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید