خانهاخبار
نسخه بتا One UI 6 احتمالا اواخر ماه ژوئیه برای سری گلکسی اس ۲۳ عرضه خواهد شد

نسخه بتا One UI 6 احتمالا اواخر ماه ژوئیه برای سری گلکسی اس ۲۳ عرضه خواهد شد

نسخه جدید رابط کاربری سامسونگ که برپایه اندروید ۱۴ است تا یک ماه دیگر در اختیار کاربران سری گلکسی اس ۲۳ قرار خواهد گرفت.
۲۷ خرداد ۱۴۰۲

تا به امروز، گوگل نسخه‌های زیادی از بیلد بتا سیستم‌ عامل موردانتظار خود یعنی اندروید ۱۴ منتشر کرده است و تولیدکنندگان زیادی نیز از این نسخه‌های بتا برای محصولات خود بهره برده‌اند. با این وجود، سامسونگ هنوز بروزرسانی نسخه‌ بتا اندروید ۱۴ را عرضه نکرده است. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد بروزرسانی نسخه بتا اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6 روانه سری گلکسی اس ۲۳ خواهد شد. 

طبق شایعه‌ای جدید، سامسونگ درنظر دارد اولین نسخه بتا رابط کاربری One UI 6 که برپایه سیستم عامل اندروید ۱۴ خواهد بود را در هفته سوم ماه ژوئیه سال جاری میلادی برای سری گلکسی اس ۲۳ عرضه کند. 

image

در صورت صحت این گزارش، نسخه بتا رابط کاربری One UI 6 چند هفته زودتر از نسخه بتا One UI 5 که سال پیش معرفی شد در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در این راستا، انتظار می‌رود نسخه پایدار و نهایی رابط کاربری جدید سامسونگ زودتر از موعد برای گوشی‌های سازگار عرضه شود. 

شایان ذکر است ظاهرا سامسونگ صبر کرده است نسخه‌های بتا اندروید ۱۴ به یک پایداری نسبتا کامل برسد تا پس از آن کار توسعه One UI 6 را آغاز کند. هفته گذشته جدیدترین نسخه بتا اندروید ۱۴ معرفی شد که نسخه‌ای پایدار به شمار می‌رود. انتظار می‌رود اندکی پس از عرضه نسخه بتا One UI 6 برای سری گلکسی اس ۲۳، این بروزرسانی برای دیگر گوشی‌های سامسونگ نیز عرضه شود.



جدیدترین‌ اخبار

google-pixel-8-gsm-ir
نمایشگر سری پیکسل ۹ پرنورتر و بادوام‌تر از قبل خواهد بود

گوگل برای نمایشگر سری پرچمدار موردانتظار خود از فناوری M14 سامسونگ بهره برده که روشنایی و دوام صفحه‌نمایش را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. 

بیشتر بخوانید
google-pixel-buds-pro-gsm-ir
پیکسل بادز پرو ۲ احتمالاً طراحی جدیدی خواهد داشت

تصاویر قاب محافظ پیکسل بادز پرو ۲ نشان می‌دهند که این هدفون با طراحی جدیدی همراه خواهد شد.

بیشتر بخوانید
google-pixel-fold-gsm-ir
مشخصات فنی نمایشگر پیکسل ۹ پرو فولد لو رفت؛ روشنایی بیشتر و ابعاد بزرگ‌تر

نسل جدید گوشی تاشو گوگل به نمایشگر‌های بزرگی مجهز خواهد شد که روشنایی آن به طور چشمگیری افزایش داشته است.  

بیشتر بخوانید