خانهاخبار
رندرهای تبلیغاتی سری گلکسی واچ ۶ رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهند

رندرهای تبلیغاتی سری گلکسی واچ ۶ رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهند

سری گلکسی واچ ۶ تنها شامل دو مدل استاندارد و کلاسیک خواهد بود و امسال نسخه پرو عرضه نخواهد شد.
۲۷ خرداد ۱۴۰۲

اوایل سال جاری میلادی، افشاگری برجسته به نام OnLeaks اولین تصاویر رندری نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ موسوم به گلکسی واچ ۶ را به اشتراک گذاشت. این تصاویر رندری برپایه فایل‌های CAD طراحی شده‌اند. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، امروز اولین رندرهای تبلیغاتی سری گلکسی واچ ۶ شامل دو مدل گلکسی واچ ۶ و گلکسی واچ ۶ کلاسیک در اختیار کاربران قرار گرفته است. 

وبسایت WinFuture ادعا کرده است که این رندرهای تبلیغاتی توسط سامسونگ تولید‌ شده‌اند و طراحی نهایی سری گلکسی واچ ۶ را نشان می‌دهند. در تصاویر رندری ساعت‌های هوشمند سامسونگ رنگ‌بندی آن‌ها نیز مشخص شده است. 

گلکسی واچ ۶ رنگ‌های نقره‌ای، کرم و مشکی

همانطور که در این تصاویر مشخص است، گلکسی واچ ۶ در سه رنگ نقره‌ای، مشکی و کرمی عرضه خواهد شد. از آن سو، گلکسی واچ ۶ کلاسیک نیز در دو رنگ مشکی و نقره‌ای روانه بازار خواهد شد. البته انتظار می‌رود سامسونگ پس از عرضه سری گلکسی واچ ۶ رنگ‌های بیشتری از ساعت‌های خود را در دسترس کاربران قرار دهد. 

گلکسی واچ ۶ کلاسیک رنگ‌های مشکی و نقره‌ای

شایان ذکر است که وبسایت WinFuture هیچ تصویر رندری مربوط به گلکسی واچ ۶ پرو را دریافت نکرده است. با توجه به این موضوع، امسال نسخه پرو سری گلکسی واچ عرضه نخواهد شد و مدل کلاسیک جایگزین آن می‌شود. به علاوه، این وبسایت گزارش داده است که گلکسی واچ ۶ در دو اندازه ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری به فروش خواهد رسید. گلکسی واچ ۶ کلاسیک نیز در دو اندازه ۴۳ و ۴۷ میلی‌متری معرفی خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که سری گلکسی واچ ۶ در هفته آخر ماه ژوئیه سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد. در این رویداد همچنین گلکسی زد فلیپ ۵، گلکسی زد فولد ۵ و سری گلکسی تب اس ۹ نیز رونمایی خواهند شد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید