خانهاخبار
عرضه ناتینگ فون ۲ زیر نظر کارمند سابق وان پلاس خواهد بود!

عرضه ناتینگ فون ۲ زیر نظر کارمند سابق وان پلاس خواهد بود!

گوشی جدید ناتینگ زیرنظر مدیر ارشد بازاریابی سابق وان پلاس برای بازار آمریکای شمالی عرضه خواهد شد.
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

وبسایت Inverse در گزارش جدید خود ادعا کرده است که برند ناتینگ در حال استخدام گسترده کارمندان شرکت وان پلاس است. در حال حاضر، حدود ۷۰ درصد از تیم نرم‌افزاری و حدود ۳۰ درصد از تیم سخت‌افزاری شرکت ناتینگ شامل کارمندان سابق وان پلاس می‌شود. در حالی که این گزارش هنوز به طور رسمی تایید نشده است، کارل پی به تازگی اعلام کرده است که کایل کیانگ، مدیر ارشد سابق بازاریابی برند وان پلاس، به استخدام ناتینگ درآمده است.

image

طبق اعلام رسمی مدیرعامل برند ناتینگ، کایل کیانگ (Kyle Kiang) سمت مدیریت این شرکت در آمریکای شمالی در اختیار خواهد داشت و عرضه گوشی ناتینگ فون ۲ در این کشور را زیرنظر خواهد گرفت. با توجه به سابقه درخشان کایل کیانگ در شرکت‌هایی مانند T-Mobile و وان پلاس، کارل پی حساب ویژه‌ای بر عرضه ناتینگ فون ۲ در بازار ایالات متحده باز کرده است. برخلاف مدل نسل قبلی، گوشی جدید ناتینگ به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک مجهز خواهد بود و برای بازار آمریکای شمالی در دسترس قرار خواهد گرفت. 

image

در نهایت باید اشاره کرد که به نظر می‌رسد ناتینگ برنامه‌ای جدی برای شکل‌گیری یک تیم قدرتمند برای توسعه گوشی‌های خود دارد و قصد دارد توجه کاربران و طرفداران دنیای فناوری را به سوی خود جلب کند. اکثر کاربران قدیمی وان پلاس عقیده دارد که این تولیدکننده جایگاه خود را بازار گوشی‌های هوشمند از داده است و فضا برای سایر شرکت‌ها مانند ناتینگ خالی شده است تا حضور گسترده‌تری در بازار داشته باشند. 



جدیدترین‌ اخبار

نحوه کپی از یک فایل اکسل به فایل دیگر چگونه است ؟ + [4 راهکار جذاب ]

مایکروسافت اکسل یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای صفحه گسترده است که برای مدیریت و تحلیل داده‌ها استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید
motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید