خانهاخبار
اچ تی سی وایلدفایر E3 لایت با چیپست Unisoc معرفی شد

اچ تی سی وایلدفایر E3 لایت با چیپست Unisoc معرفی شد

گوشی جدید HTC Wildfire E3 Lite، دارای مشخصات یک دستگاه پایین رده است، اما قیمت آن هنوز مشخص نشده است.
۲۱ فروردین ۱۴۰۲

همانطور که می‌دانید شرکت اچ تی سی دیگر گوشی تولید نمی‌کند، اما مجوز برند خود را به سازندگان علاقه‌مند می‌دهد؛ حال امروز وایلدفایر E3 لایت جدیدترین تلفنی است که با این فرآیند تولید شده است. این گوشی یک پایین رده محسوب می‌شود که دارای صفحه نمایش ال سی دی ۶٫۵ اینچی با وضوح تصویر +HD و یک ناچ قطره‌ای برای دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی خود است.

image

 

در قسمت پشت هم E3 لایت میزبان دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی است که یک ماژول ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک فلش ال ای دی آن را همراهی می‌کند. گوشی جدید اچ تی سی به چیپست Unisoc SC9863 درکنار گزینه‌های رم ۳ و ۴ گیگی و فضای ذخیره‌سازی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی مجهز شده است که از طریق کارت حافظه، قابل ارتقا نیز هست.

image

 

در قسمت نرم افزار، شاهد سیستم عامل اندروید ۱۲ هستیم، موضوعی که می‌شد در آن بهتر عمل کرد زیرا حتی در اکثر گوشی‌های رده پایین هم دیگر استفاده از اندروید ۱۳ امری بدیهی شده است. باتری اچ تی سی E3 لایت ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که به نسبت قابل قبول است و از شارژ تا ۱۰ وات از طریق پورت USB-C پشتیبانی می‌کند.

image

 

گوشی جدید اچ تی سی در رنگ‌های مشکی و آبی عرضه خواهد شد، اما در مورد جزییات قیمت و زمان در دسترس بودن آن این شرکت هنوز اطلاعاتی منتشر نکرده است.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید