خانهاخبار
شارژ ۶۷ واتی شیائومی پد ۶ در لیست گواهی 3C تایید شد

شارژ ۶۷ واتی شیائومی پد ۶ در لیست گواهی 3C تایید شد

نسل جدید سری تبلت‌های شیائومی احتمالا به زودی معرفی خواهد شد.
۲۴ اسفند ۱۴۰۱

همانطور که شایعات قبلی اذعان داشته‌اند، شیائومی قصد دارد به زودی از نسل جدید سری تبلت خود موسوم به سری شیائومی پد ۶ رونمایی کند. در این راستا، احتمالا سری شیائومی پد ۶ در طی ماه جاری و یا ماه بعد (آوریل) میلادی معرفی خواهد شد. به علاوه، این سری تبلت شامل دو مدل استاندارد و پرو خواهد شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، نسخه استاندارد شیائومی پد ۶ در لیست گواهی 3C ثبت و سرعت شارژ آن تایید شد. 

image

طبق این گزارش، شیائومی پد ۶ با شناسه مدل 23046P50C در لیست گواهی 3C قرار گرفته است که حرف C حاضر در شناسه مدل آن نشان‌دهنده نسخه بازار چین است. براساس آنچه گواهی 3C اعلام کرده است،‌ شیائومی پد ۶ از سرعت شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد. آداپتور شارژی که برای شارژ شیائومی پد ۶ استفاده شده است نیز با شناسه مدل MDY-12-EF همراه است. متأسفانه لیست 3C دیگر جزئیات سری شیائومی پد ۶ را فاش نکرده است ولی به لطف شایعات قبلی بخشی از مشخصات فنی سری تبلت پرچمدار این برند چینی لو رفته است. 

گزارش‌های غیر رسمی ادعا کرده‌اند که شیائومی پد ۶ پرو به تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ یا اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک مجهز خواهد بود. از آن سو، شیائومی پد ۶ نیز احتمالا از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ بهره خواهد برد. نمایشگر سری شیائومی پد ۶ نیز به احتمال زیاد از رزولوشن تصویر 3K و یا 2.8K پشتیبانی خواهد کرد که در مقایسه با نمایشگر 2.5K نسل قبلی بهبود چشمگیری محسوب می‌شود. به علاوه، نمایشگر این سری پرچمدار احتمالا نرخ نوسازی ۱۲۰ و یا ۱۴۴ هرتزی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد و از محتوای HDR10 پلاس پشتیبانی خواهد کرد. 

image

تصویر واقعی شیائومی پد ۶

اخیرا نیز یک تصویر واقعی منتسب به شیائومی پد ۶ در اختیار کاربران قرار گرفت که نشان می‌داد طراحی ماژول دوربین این تبلت مشابه ماژول دوربین شیائومی ۱۲ خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی سری شیائومی پد ۶ می‌توان باتری دو سلولی ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را نام برد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید