خانهاخبار
تصویر واقعی وان پلاس 11R لبه‌های خمیده نمایشگر آن را نشان می‌دهد

تصویر واقعی وان پلاس 11R لبه‌های خمیده نمایشگر آن را نشان می‌دهد

گوشی جدید سری R وان پلاس به اسلایدر هشدار و ناچ حفره دوربین سلفی مجهز است.
۱۰ دی ۱۴۰۱

هفته آینده وان پلاس از نسل جدید پرچمدار خود موسوم به وان پلاس ۱۱ و هدفون بادز پرو 2 در چین رونمایی خواهد کرد. حالا در فاصله تنها چند روز مانده به برگزاری رویداد رونمایی این برند چینی، تصویری واقعی از وان پلاس 11R منتشر شده است که طراحی پنل جلویی و دوربین سه‌گانه آن را نشان می‌دهد. این تصویر توسط وبسایت خبری GadgetGang به اشتراک گذاشته شده است.

همانطور که در تصویر نیز مشخص است، پنل پشتی وان پلاس 11R توسط کاور پوشانده شده است تا  طراحی آن فاش نشود. با این وجود، می‌توان دوربین سه‌گانه و فلاش LED آن را مشاهده کرد که به مانند وان پلاس ۱۱ در چینشی مربعی قرار گرفته‌اند. در این راستا، طراحی دوربین وان پلاس 11R در مقایسه با نسل قبلی خود یعنی وان پلاس 10R تحولی بزرگ داشته است. به علاوه، اسلایدر هشدار که در وان پلاس 10R به کار نرفته بود حالا در وان پلاس 11R بازگشته است و در سمت راست بدنه جای گرفته است. در پایین اسلایدر هشدار نیز کلید فیزیکی پاور قرار گرفته است و سمت چپ بدنه نیز میزبان کلیدهای کنترل حجم صدا است.

image

تصویر واقعی وان پلاس 11R

شایان ذکر است بخش پایین بدنه وان پلاس 11R نسبتا شلوغ است و در آن درگاه USB-C، محفظه سیم کارت و دریچه اسپیکر به کار رفته است. اگر دقیق‌تر به پنل جلویی وان پلاس 11R توجه کنیم، می‌توانیم لبه‌های خمیده نمایشگر آن را ببنیم که گوشی جدید وان پلاس را به اولین محصول سری وان پلاس R بدل می‌سازد که با نمایشگر خمیده روانه بازار می‌شود. به علاوه، ناچ حفره دوربین سلفی نیز در بالای نمایشگر قرار گرفته است.

image

وان پلاس 10R

در نهایت باید اشاره کرد که شایعات پیشین برخی از مشخصات فنی وان پلاس 11R را فاش کرده‌‌اند که براساس آن‌ها، گوشی جدید وان پلاس از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک همراه با دو نسخه حافظه رم 8 و 16 گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی همراه خواهد بود. نمایشگر فول اچ‌دی پلاس وان پلاس 11R همچنین از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی خواهد کرد. منبع تغدیه وان پلاس 11R باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 100 واتی خواهد بود. ساختار دوربین وان پلاس 11R شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی خواهد بود. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید