خانهاخبار
گوشی تاشوی ویوو X فلیپ به همراه چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول عرضه خواهد شد

گوشی تاشوی ویوو X فلیپ به همراه چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول عرضه خواهد شد

اخیرا شاهد انتشار شایعه‌ای در مورد گوشی تاشوی جدید شرکت ویوو هستیم که به نوع چیپست به کار رفته در این محصول اشاره می‌کند.
۲۳ آذر ۱۴۰۱

با وجودی که در ماه سپتامبر شاهد عرضه گوشی تاشوی ویوو X فولد پلاس به بازار بودیم؛ شرکت ویوو هنوز دست از تلاش‌های خود برای ورود به بازار گوشی‌های تاشو برنداشته و قرار است تا در آینده نزدیک، گوشی تاشوی دیگری را نیز معرفی کند. این گوشی که از نوع صدفی یا کلم‌شل است؛ ویوو X فلیپ نام داشته و احتمالا از چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول استفاده می‌کند.

image

 

هدف ویوو از طراحی این گوشی، رقابت با سری سامسونگ گلکسی زد فلیپ، هواوی P پاکت یا سری ریزر موتورولا است. همچنین گفته شده که شرکت اوپو نیز قصد داشته تا یک گوشی تاشو صدفی با نام اوپو N2 فلیپ را در آینده نزدیک معرفی کند.

متاسفانه، افشاگری که این مطلب را فاش کرده یعنی «Digital Chat Station»، اطلاعات چندانی در مورد سایر بخش‌های ویوو X فلیپ نداشته و تنها از نوع چیپست به کار رفته در آن مطمئن بوده است. شرکت‌های چینی اخیرا تمرکز ویژه‌ای روی بازار گوشی‌های تاشو داشته‌اند؛ اما با وجودی که با محصولات عمدتا خوبی از سوی آنها روبرو شده‌ایم، این محصولات معمولا به طور انحصاری در بازار چین عرضه شده و شاهد عرضه جهانی آنها نیستیم.

درباره گوشی تاشوی ویوو X فلیپ و چیپست به کار رفته در آن چه می‌اندیشید؟ آیا به عقیده شما، عدم استفاده از چیپست جدیدتر کوالکام اسنپدراگون 8 نسل دوم در این محصول اشتباه بوده است؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید