خانهاخبار
تصاویر رد مجیک 8 پرو پنل پشتی شفاف و دوربین سلفی زیر نمایشگر آن را نشان می‌دهد

تصاویر رد مجیک 8 پرو پنل پشتی شفاف و دوربین سلفی زیر نمایشگر آن را نشان می‌دهد

نسل جدید گوشی گیمینگ جدید نوبیا احتمالا تا پایان ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد.
۱۴۰۱/۹/۱۹

همانطور که می‌دانیم، نوبیا قرار است به زودی از نسل جدید گوشی گیمینگ خود موسوم به رد مجیک 8 پرو رونمایی کند چرا که این دستگاه قبلا در لیست گواهی چینی TENAA دیده شده بود و بخشی از مشخصات فنی آن فاش شد. حالا اما به تازگی لیست TENAA رد مجیک 8 پرو با تصاویر این گوشی هوشمند به روز شده است که طراحی آن را نشان می‌دهد.

طبق تصاویر قرار گرفته در لیست این گواهی چینی، نوبیا رد مجیک 8 پرو از زبان طراحی و فرم فکتور مشابه گلکسی اس 22 الترا برخوردار خواهد بود. به علاوه، به نظر می‌رسد پنل پشتی این گوشی گیمینگ به مانند Nothing Phone (1) شفاف است که البته تنها شمای کلی قطعات داخلی دستگاه مشخص خواهد بود. ماژول دوربین نیز در مرکز پنل پشتی جای گرفته است که در آن سه سنسور به صورت عمودی در زیر هم قرار گرفته‌اند و فلاش LED نیز در بخش بالایی ماژول دوربین دیده می‌شود.

image

با بررسی پنل جلویی، می‌توان مشاهده کرد که نوبیا رد مجیک 8 پرو از حاشیه نمایشگر کمی بهره می‌برد. همچنین به نظر می‌رسد نمایشگر نوبیا رد مجیک 8 پرو از ناچ حفره دوربین سلفی بهره نخواهد برد چرا که اثری از ناچ حفره در آن دیده نمی‌شود. در این راستا، انتظار می‌رود نسل جدید گوشی گیمینگ نوبیا به دوربین سلفی زیر نمایشگر مجهز باشد. فریم نوبیا رد مجیک 8 پرو نیز تخت است و در دو سمت چپ و راست بدنه نیز به ترتیب کلید‌های فیزیکی کنترل حجم صدا و کلید پاور (همراه با سنسور اثر انگشت) قرار دارد.

شایان ذکر است که لیست TENAA جدا از تصاویر نوبیا رد مجیک 8 پرو برخی از مشخصات فنی این گوشی گیمینگ را نیز اعلام کرده است. براساس لیست گواهی چینی، رد مجیک 8 پرو به تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو مجهز خواهد بود که با حافظه رم LPDDR5 تا 16 گیگابایت و حافظه داخلی UFS 4.0 تا یک ترابایت همراه خواهد بود. انتظار می‌رود کانفیگ‌های بیشتری از این گوشی هوشمند در دسترس قرار گیرد.

منبع تغذیه رد مجیک 8 پرو نیز احتمالا باتری 5000 و یا 6000 میلی‌امپر ساعتی خواهد بود که براساس لیست 3C، از شارژ فوق سریع 165 واتی پشتیبانی خواهد کرد. در پنل پشتی گوشی جدید نوبیا سه دوربین 50 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی قرار خواهد داشت و وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز بر عهده دوربین 16 مگاپیکسلی خواهد بود. ابعاد و وزن نوبیا رد مجیک 8 پرو نیز به ترتیب برابر با 163.98 x 76.35 x 8.9 میلی‌متر و 228 گرم خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که در حال حاضر زمان رونمایی رد مجیک 8 پرو مشخص نشده است ولی انتظار داریم این گوشی تا پایان سال جاری میلادی و یا اوایل ماه ژانویه سال 2023 معرفی شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)