گسترش مراکز ارائه خدمات مشترکین همراه اول در تهران
تبلیغات


گروه خبری GSM: خدمات مشترکان همراه اول در استان تهران، فقط از طریق مراکز تلفن ثابت، مرکز اطلاع رسانی 09990 و دفاتر خدمات ارتباطی صورت میپذیرد و مراکز هشتگانه مشترکین در این زمینه فعالیتی نخواهند داشت.
به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، خدماتی نظیر کشف مزاحمت تلفنی، دایری و پاسخگویی سرویس E-Care (خدمات غیرحضوری)، تنظیم گوشی و بررسی مشکلات سرویس ویژه، تنظیم سند المثنی، قطع سرویس GPRS، وصل بدهی مراجعه به مراکز، پاسخگویی به مشکلات صورتحساب، ارائه ریز مکالمات، بررسی شارژینگ مشترکین خطوط اعتباری، تقسیط بدهی، بررسی و تعویض کارتشارژهای مخدوش و ... در 97 مرکز تلفن ثابت استان قابل ارائه میباشد.
همچنین خدماتی نظیر بررسی مشکلات آنتندهی شبکه، مشکلات عدم ارسال پیامک، مشکلات مربوط به عدم شارژ تلفن همراه، خروج از لیست سیاه(غیرحضوری)، راهنمایی مشترکین در خصوص دریافت آدرس دفاتر بخش خصوصی و مشکلات دریافت خدمات اینترنتی نیز توسط مرکز اطلاع رسانی 09990 ارائه میشود.
خدماتی نظیر نقل و انتقال تلفن همراه، تعویض سیمکارت (سوخته، مفقودی)، تغییر آدرس، وصل بدهی، قطع و وصل سرویسهای ویژه، قطع و وصل تلفن همراه، صدور قبض(پایان دوره، میان دوره و به روز)، واگذاری تلفن همراه(دائمی و اعتباری)، فعالسازی سیمکارتهای اعتباری، اعمال شارژ دستی(اعتباری)، خرج از لیست سیاه(اعتباری)، صدور صورتحساب افزایش بستانکاری و اصلاح آدرس نیز در کلیه دفاتر خدمات ارتباطی قابل ارائه است.
گفتنی است بدین ترتیب، هیچ یک از این خدمات در مراکز هشتگانه مشترکین همراه اول ارائه نخواهد شد.
گروه خبری GSM: خدمات مشترکان همراه اول در استان تهران، فقط از طریق مراکز تلفن ثابت، مرکز اطلاع رسانی 09990 و دفاتر خدمات ارتباطی صورت میپذیرد و مراکز هشتگانه مشترکین در این زمینه فعالیتی نخواهند داشت.
به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، خدماتی نظیر کشف مزاحمت تلفنی، دایری و پاسخگویی سرویس E-Care (خدمات غیرحضوری)، تنظیم گوشی و بررسی مشکلات سرویس ویژه، تنظیم سند المثنی، قطع سرویس GPRS، وصل بدهی مراجعه به مراکز، پاسخگویی به مشکلات صورتحساب، ارائه ریز مکالمات، بررسی شارژینگ مشترکین خطوط اعتباری، تقسیط بدهی، بررسی و تعویض کارتشارژهای مخدوش و ... در 97 مرکز تلفن ثابت استان قابل ارائه میباشد.
همچنین خدماتی نظیر بررسی مشکلات آنتندهی شبکه، مشکلات عدم ارسال پیامک، مشکلات مربوط به عدم شارژ تلفن همراه، خروج از لیست سیاه(غیرحضوری)، راهنمایی مشترکین در خصوص دریافت آدرس دفاتر بخش خصوصی و مشکلات دریافت خدمات اینترنتی نیز توسط مرکز اطلاع رسانی 09990 ارائه میشود.
خدماتی نظیر نقل و انتقال تلفن همراه، تعویض سیمکارت (سوخته، مفقودی)، تغییر آدرس، وصل بدهی، قطع و وصل سرویسهای ویژه، قطع و وصل تلفن همراه، صدور قبض(پایان دوره، میان دوره و به روز)، واگذاری تلفن همراه(دائمی و اعتباری)، فعالسازی سیمکارتهای اعتباری، اعمال شارژ دستی(اعتباری)، خرج از لیست سیاه(اعتباری)، صدور صورتحساب افزایش بستانکاری و اصلاح آدرس نیز در کلیه دفاتر خدمات ارتباطی قابل ارائه است.
گفتنی است بدین ترتیب، هیچ یک از این خدمات در مراکز هشتگانه مشترکین همراه اول ارائه نخواهد شد.