خانهاخبار
گوشی زنفون ۹ در تاریخ ۶ مرداد ماه معرفی خواهد شد

گوشی زنفون ۹ در تاریخ ۶ مرداد ماه معرفی خواهد شد

ایسوس تنها شرکتی است که در دو سه سال اخیر، گوشی‌های پرچمدار اندرویدی در ابعاد کوچک عرضه کرده و حالا زنفون ۹ هم قرار است پرچمدار کوچک جدید این برند باشد.
۲۲ تیر ۱۴۰۱

اگر پیگیر اخبار مربوط به کمپانی ایسوس باشید، مطمئنا می‌دانید که اسمارت فون Zenfone 8 در ماه می سال گذشته به صورت رسمی معرفی شد. حال به نظر می‌رسد که مدیران ایسوس در تدارک آن هستند تا این مسیر موفق را دنبال کرده و نسخه بعدی، یعنی زنفون ۹ را در تاریخ ۲۸ جولای مصادف با ۶ مرداد ماه به دنیای تکنولوژی معرفی کنند.

این گوشی هوشمند در رویدادهای متعددی به صورت همزمان در شهرهای نیویورک، برلین و تایپه به صورت رسمی معرفی خواهد شد که علاقمندان می‌توانند این رویدادها را به صورت زنده از یوتیوب و سایر اکانت‌های این کمپانی تایوانی در شبکه‌های اجتماعی مشاهده کنند.

image

بنر اعلان تاریخ رونمایی از Zenfone 9

متأسفانه به غیر از تصویر این گوشی هوشمند از نمای روبرو، اطلاعات دیگری در مورد زنفون ۹ توسط مدیران و مقامات این برند منتشر نشده است. البته کلیپ ویدئویی زیر هفته گذشته پخش شد و به این ترتیب زبان طراحی و برخی مشخصات سخت افزاری از قبیل تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، نمایشگر ۵.۹ اینچی آمولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، سنسور ۵۰ مگاپیسکلی IMX766 به عنوان دوربین اصلی و باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی مشخص شد. این کلیپ ویدئویی را با هم تماشا خواهیم کرد:

با توجه به مشخصات سخت افزاری یاد شده، آیا می‌توانید روی این محصول به عنوان یکی از گزینه‌های خرید حساب باز کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید