خانهاخبار
اچ تی سی در روز ۷ تیر از گوشی جدید خود رونمایی خواهد کرد

اچ تی سی در روز ۷ تیر از گوشی جدید خود رونمایی خواهد کرد

شرکت اچ تی سی به تازگی دعوتنامه رویداد معرفی از گوشی جدید خود را منتشر کرده و قرار است تا در تاریخ ۲۸ ژوئن (۷ تیر)، شاهد رونمایی از این محصول باشیم.
۱۴۰۱/۳/۲۰

از آخرین باری که شرکت محبوب اچ تی سی یک گوشی جدید را معرفی کرد؛ مدت بسیاری می‌گذرد. این شرکت اما به تازگی زمان برگزاری رویداد جدید خود را اعلام کرده و ممکن است که به زودی، شاهد معرفی پرچمدار جدید اچ تی سی باشیم. اچ تی سی در روز ۲۸ ژوئن (۷ تیر) از گوشی جدید خود رونمایی خواهد کرد.

image

 

با استناد به شایعات، گوشی جدید اچ تی سی تمرکز بسیاری روی واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و پلتفرم «وایو-ورس» این شرکت خواهد داشت. این گوشی قرار بود که در ماه آوریل معرفی شود؛ اما به دلیل مشکلات این شرکت در تامین قطعات که بسیاری از سازندگان دیگر نیز با آنها روبرو شدند، عرضه آن به تاخیر افتاده است.

متاسفانه در حال حاضر، اطلاعات بیشتری از گوشی جدید اچ تی سی در دست نداریم. این گوشی قرار است تا تعامل بسیار عمیقی با هدست واقعیت مجازی وایو فلو داشته باشد و احتمالا پشتیبانی از اپلیکیشن‌های واقعیت افزوده نیز در آن به چشم خواهد خورد.

image

 

گفته می‌شود که اچ تی سی با اپراتور‌های تایوان موبایل، چانگ‌وا تلکام و فار-ایستون وارد همکاری شده و قرار است تا این محصول را با این اپراتور‌ها به فروش برساند. درباره گوشی جدید اچ تی سی چه می‌اندیشید؟ آیا قرار است تا با یک پرچمدار واقعی روبرو شویم یا این شرکت به ساخت یک گوشی میان رده با تمرکز روی واقعیت مجازی اکتفا کرده است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)