خانهاخبار
مشخصات فنی و برچسب قیمتی گلکسی M53 لو رفت

مشخصات فنی و برچسب قیمتی گلکسی M53 لو رفت

جدیدترین میان‌رده سامسونگ با قیمتی بین 450 تا 480 دلار برای نسخه پایه عرضه خواهد شد.
۲۳ اسفند ۱۴۰۰

همانطور که قبلا نیز لو رفته بود، سامسونگ قرار است در تاریخ 17 مارس مصادف با 26 اسفند رویداد رونمایی از محصولات سری میان‌رده گلکسی A را برگزار کند. به علاوه، انتظار می‌رود غول فناوری کره جنوبی ماه بعد نیز از دو گوشی دیگر یعنی گلکسی A53 و گلکسی A33 رونمایی کند. همچنین به نظر می‌رسد سامسونگ در حال توسعه گلکسی M53 است که احتمالا نسخه ری‌برند شده گلکسی A53 برای برخی از بازارهای خاص خواهد بود. در همین راستا، براساس جدید گزارش منتشر شده، مشخصات فنی و برچسب قیمتی گلکسی M53 لو رفته است.

طبق این گزارش، گلکسی M53 از نمایشگر فول اچ‌دی پلاس 6.7 اینچی سوپر امولد با پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره می‌برد. همچنین احتمالا این نمایشگر میزبان دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار گرفته در حفره‌ای در بالای نمایشگر خواهد بود. به علاوه، پنل پشتی گلکسی M53 به احتمال زیاد مشابه گوشی سال قبل سامسونگ یعنی گلکسی M62 طراحی شده که عکس آن در ادامه می‌بینید:

image

گلکسی M62

قلب تپنده گلکسی M53 تراشه دایمنسیتی 900 است که اخیرا نیز در بنچمارک گیک‌بنچ نیز رویت شده بود. به علاوه، گلکسی M53 در کنار این تراشه از یک نسخه حافظه رم 8 گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی بهره خواهد برد. در بخش دوربین، پنل پشتی گلکسی M53 میزبان دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی اصلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی خواهد بود. منبع تغذیه این مجموعه سخت‌افزاری باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 واتی است.

در نهایت باید اشاره کرد برچسب قیمتی گلگسی M53 برای نسخه پایه بین بازه 450 تا 480 دلار خواهد بود. همچنین بر اساس شایعات منتشر شده، زمان عرضه این گوشی هوشمند به احتمال زیاد ماه بعد خواهد بود. شما در مورد این میان‌رده جدید سامسونگ چه فکر می‌کنید؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید