خانهاخبار
تصویر شماتیک ویوو X فولد دوربین چهارگانه آن را نشان می‌دهد

تصویر شماتیک ویوو X فولد دوربین چهارگانه آن را نشان می‌دهد

اولین گوشی تاشو ویوو به عنوان یک دستگاه پرچمدار عرضه خواهد شد و احتمالا به تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک مجهز خواهد شد.
۱۶ اسفند ۱۴۰۰

در چند وقت اخیر، شایعات مختلفی منتشر شده‌اند مبنی بر این که ویوو در حال توسعه اولین گوشی تاشو خود به نام ویوو X فولد است که به عنوان رقیبی برای سایر گوشی‌های تاشو بازار عرضه خواهد شد. در همین راستا، امروز افشاگر برجسته دنیای فناوری یعنی Digital Chat Station تصویری شماتیک را از گوشی تاشو ویوو منتشر کرده است که نمایشگر حفره‌دار خارجی و دوربین چهارگانه با لنز پریسکوپی آن را نشان می‌دهد. 

image

 

این افشاگر همچنین مدعی شده است که ویوو X فولد یک دستگاه رده بالا پرچمدار خواهد بود. در نتیجه، گوشی تاشو ویوو احتمالا از تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک، نمایشگرهای اولد بیرونی و داخلی و دوربین‌های توانمند بهره خواهد برد. شایان ذکر است که اگر این ادعا منطبق بر واقیعت باشد، می‌توان ویوو X فولد را رقیبی مستقیم برای دیگر گوشی‌های تاشو قدرتمند بازار مانند گلکسی زد فولد 3 و اوپو فایند N دانست. 

همچنین باید اشاره کرد که زبان طراحی ویوو X فولد به دیگر گوشی‌های تاشو بازار مانند گلکسی زد فولد 3، هواوی میت X2، اوپو فایند N و شیائومی می میکس 2 شباهت دارد که به صورت افقی تا می‌شود، از نمایشگر بیرونی با طول زیاد بهره می‌برد و نمایشگر اصلی آن در داخل قرار دارد. براساس تصویر شماتیک ویوو X فولد، طراحی دوربین این گوشی تاشو تا حدودی یادآور ماژول دوربینی دیگر گوشی ویوو یعنی ایکس 70 پرو پلاس است.

image

طراحی دوربین ویوو ایکس 70 پرو پلاس

در نهایت باید اشاره کرد که در این تصویر همچنین کلید‌ی فیزیکی در سمت چپ بدنه در حالی که نمایشگر داخلی باز شده است قرار دارد که به احتمال زیاد کلید کنترل و فعال‌سازی دستیار هوشمند ویوو یعنی Jovi است که تنها در چین فعال است. در همین راستا، هنوز عرضه جهانی این گوشی تاشو برای بازارهای جهانی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. 



جدیدترین‌ اخبار

مزایا و معایب سرفیس مایکروسافت

خرید سرفیس تصمیمی چالش برانگیز برای تمامی افراد می باشد و به دلیل قیمت بالای این محصولات، باید بهترین تصمیم را در هنگام خرید اتخاذ نمایید.

بیشتر بخوانید
افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت 5G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

هزار و پانزدهمین سایت 5G ایرانسل در کشور (دوهزار و چهارمین سایت 5G ایران)،در کرمانشاه توسط وزیر ارتباطات به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید
nothing-phone-2a-gsm-ir
مشخصات فنی ناتینگ فون 2a پلاس فاش شد

دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه قوی‌تر و شارژ سریع‌تر از بهبودهای مهم نسخه پلاس ناتینگ فون 2a به شمار می‌روند. 

بیشتر بخوانید