خانهاخبار
موتو جی 22 با تراشه هلیو G37 رسما معرفی شد

موتو جی 22 با تراشه هلیو G37 رسما معرفی شد

جدیدترین گوشی موتورولا ابتدا برای اروپا و سپس برای سایر مناطق از جمله خاورمیانه عرضه خواهد شد.
۱۴ اسفند ۱۴۰۰

چندی پیش گزارشی غیر رسمی منتشر شد که تمام مشخصات فنی و رندرهای جدیدترین گوشی موتورولا یعنی موتو جی 22 را اعلام کرده بود. حالا امروز موتورولا به طور رسمی از موتو جی 22 رونمایی کرد که برای اکثر بازارهای جهان عرضه خواهد شد.

image

 

در همین راستا، موتو جی 22 ابتدا روانه بازارهای اروپا خواهد شد و سپس راهی دیگر مناطق شامل آمریکای لاتین، خاورمیانه و آسیا خواهد شد. به علاوه، برچسب قیمتی موتو جی 22 برای بازارهای اروپا حدود 170 دلار اعلام شده است که در وبسایت آلمانی موتورولا قرار گرفته است. البته باید اشاره کرد که هنوز فروش رسمی موتو جی 22 آغاز نشده است و به نظر فروش آن در روزهای آتی انجام خواهد شد. همچنین براساس اطلاعات قرار گرفته در این وبسایت، موتو جی 22 تنها در کانفیگ حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد که از بین سه رنگ آبی، سفید و مشکی قابل انتخاب خواهد بود.

image

 

طبق اعلام رسمی موتورولا، موتو جی 22 از نمایشگر 6.5 اینچی ال‌سی‌دی اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی 90 هرتزی بهره می‌برد که میزبان دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است. به علاوه، قلب تپنده موتو جی 22 تراشه پایین‌رده هلیو G37 است که از چهار هسته کورتکس A53 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز و چهار هسته کورتکس A53 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز بهره می‌برد.

image

منبع تغذیه این مجموعه سخت‌افزاری باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 15 واتی است که در البته در جعبه این گوشی تنها شارژر 10 واتی قرار دارد. به علاوه، موتو جی 22 از درگاه کارت حافظه microSD برای افزایش حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد. در بخش دوربین، موتو جی 22 از چهار دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی فوق عریض، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق برخوردار است. از دیگر مشخصات فنی موتو جی 22 می‌توان به سنسور اثرانگشت قرار گرفته در کنار بدنه، اندروید 12 و وزن 185 گرمی اشاره کرد. همچنین این گوشی از پلیمر اکریلیک مقاوم ساخته شده است و ابعاد آن برابر با 163.95 x 74.94 x 8.49 میلی‌متر است.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید