خانهاخبار
یک رندر به همراه برخی مشخصات سخت افزاری از گوشی آنر X8 منتشر شد

یک رندر به همراه برخی مشخصات سخت افزاری از گوشی آنر X8 منتشر شد

خبرگزاری WinFuture به تازگی یک رندر را به همراه برخی مشخصات سخت افزاری از گوشی جدیدی از شرکت آنر به نام X8 منتشر کرده است.
۷ اسفند ۱۴۰۰

به تازگی شاهد انتشار گزارش جدیدی از سوی خبرگزاری WinFuture‌ هستیم که در آن، یک رندر از گوشی جدید آنر به نام X8 در کنار برخی از مشخصات سخت افزاری و همچنین قیمت این محصول به چشم می‌خورد. با استناد به این گزارش، این گوشی قرار است نسخه‌ای متفاوت از گوشی آنر X30i باشد که در ماه نوامبر سال گذشته میلادی، شاهد عرضه آن در کشور چین بودیم.

image

 

البته با وجود اینکه گوشی آنر X30i، از 5G یا نسل پنجم اینترنت همراه پشتیبانی می‌کرد؛ شایعات خبر از این می‌دهند که این گوشی، فاقد قابلیت اتصال به 5G بوده و تنها از 4G پشتیبانی می‌کند. این امر، بدین معناست که در آنر X8، از همان چیپست دیمنسیتی 810 قرار گرفته روی آنر X30i استفاده نشده است.

مطالب فاش شده، به نام چیپست این گوشی اشاره‌ای نمی‌کنند؛ اما این پردازنده قرار است دارای ۴ هسته از نوع کورتکس A73 با کلاک اسپید ۲.۴ گیگاهرتز و ۴ هسته کورتکس A53 با کلاک اسپید ۱.۹ گیگاهرتز باشد. نسخه پایه این گوشی دارای حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بوده و متاسفانه، خبری از درگاه کارت‌های حافظه microSD در آن نیست.

image

 

بقیه مشخصات این گوشی و همچنین طراحی آن، دقیقا مشابه آنر X30i هستند. آنر X8 در رنگ‌‌های نقره‌ای، مشکی و آبی روانه بازار شده و قیمت آن نیز حدود ۲۰۰ یورو خواهد بود. افشاگری که این اطلاعات را منتشر کرده؛ باور دارد که در رویداد MWC امسال در شهر بارسلونا، شاهد معرفی این محصول خواهیم بود.

درباره گوشی جدید آنر X8 چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید