خانهاخبار
موتورولا از گوشی موتو اج 30 پرو به همراه چیپست اسنپدراگون 8 نسل اول رونمایی کرد

موتورولا از گوشی موتو اج 30 پرو به همراه چیپست اسنپدراگون 8 نسل اول رونمایی کرد

شرکت موتورولا سرانجام جدیدترین پرچمدار خود به نام موتو اج 30 پرو را معرفی کرده و شاهد عرضه آن به همراه چیپست اسنپدراگون 8 نسل اول به بازار هستیم.
۷ اسفند ۱۴۰۰

شرکت موتورولا به تازگی از جدیدترین پرچمدار مخصوص بازار جهانی خود به نام موتو اج 30 پرو رونمایی کرده است. این گوشی که به همراه چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل اول روانه بازار می‌شود؛ دارای دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در پشت خود بوده و دوربین سلفی آن نیز رزولوشن ۶۰ مگاپیکسل را دارد.

image

این گوشی با وجود شباهت‌های زیادی که با موتو اج X30 ‌دارد؛ از باتری بزرگ‌تری بهره‌مند بوده و ابعاد آن نیز متفاوت است. نمایشگر این گوشی، یک پنل P-OLED ۶.۷ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس بوده و دارای نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است. نرخ حساسیت به لمس این نمایشگر معادل ۳۶۰ هرتز بوده ولی در هنگام استفاده از قلم استایلس، به ۲۴۰ هرتز می‌رسد. این نمایشگر ۱۰ بیتی از محتوای HDR+ پشتیبانی کرده و محدوده رنگی DCI-P3 را نیز پوشش می‌دهد.

این گوشی در نسخه‌هایی با رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در بخش دوربین، موتو اج 30 پرو کاملا مشابه موتو اج X30 بوده و شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی f/1.8، دوربین التراواید ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی f/2.2 و سرانجام یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی جهت خلق افکت بوکه در عکاسی پرتره می‌شود.

image

موتورولا در گوشی پرچمدار جدید خود یا همان موتو اج 30 پرو، از نمایشگری با طراحی پانچ هول یا همان حفره دار استفاده کرده و دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی گوشی را درون حفره‌ای در قسمت بالایی نمایشگر جا داده است. دوربین این گوشی دارای ویژگی‌ نرم افزاری خاصی بوده که در هنگام لبخند زدن همه سوژه‌ها، عکس را ثبت می‌کند و مانند اکثر گوشی‌ها، الگوریتم‌هایی جهت بهبود رنگ‌ها نیز در نرم افزار آن قرار گرفته‌اند.

ظرفیت باتری این گوشی، معادل ۴۸۰۰ میلی آمپر بوده و از شارژ سریع ۶۸ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. موتورولا موتو اج 30 پرو به همراه شارژر درون جعبه روانه بازار شده و همچنین پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی و شارژ‌ معکوس ۵ واتی در آن دیده می‌شود.

این گوشی به همراه سیستم عامل اندروید 12 روانه بازار شده و رابط کاربری قرار گرفته روی آن، فاصله زیادی با اندروید خام ندارد. موتورولا قصد دارد تا گوشی موتو اج 30 پرو را در بازار اروپا با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه کند. این گوشی در رنگ‌های آبی پر رنگ و سفید روانه بازار شده و قیمت آن نیز معادل ۷۹۹ یورو خواهد بود.

درباره پرچمدار جدید موتورولا چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید