خانهاخبار
مشخصات فنی گلکسی A33 با قرارگیری در لیست کنسول گوگل پلی فاش شد

مشخصات فنی گلکسی A33 با قرارگیری در لیست کنسول گوگل پلی فاش شد

جدیدترین میان‌رده سامسونگ از تراشه اگزینوس 1200 و حافظه رم 6 گیگابایتی بهره می‌برد.
۴ اسفند ۱۴۰۰

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد به زودی سری گلکسی A خود را با عرضه گوشی‌های هوشمند مختلف بروز کند چرا که ماه بعد شاهد تعداد زیادی از گوشی‌های هوشمند سامسونگ متعلق به سری گلکسی A خواهیم بود. یکی از این دستگاه‌های موردانتظار گوشی جدید مقرون به صرفه این غول فناوری یعنی گلکسی A33 است که جانشین گلکسی A32 نسل قبلی خواهد بود. شایان ذکر است که گلکسی A33 چندی پیش در گواهی SDPPI متعلق به اندونزی دیده شد و حالا امروز براساس جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، این گوشی میان‌رده در لیست گوگل پلی قرار گرفت که بخشی از مشخصات آن فاش شد.

image

 

براساس لیست گوگل پلی، قلب تپنده گلکسی A33 تراشه اگزینوس 1200 خواهد بود که از دو هسته کورتکس A-78 با فرکانس 2.4 گیگاهرتزی و شش هسته کم مصرف کورتکس A-55 با فرکانس 2 گیگاهرتزی بهره می‌برد. در کنار این پردازنده، پردازنده گرافیکی مالی G68 و حافظه رم 6 گیگابایتی نیز قرار خواهد گرفت که به پردازش اطلاعات خواهند پرداخت.

متأسفانه نوع و اندازه نمایشگر گلکسی A33 در این لیست ذکر نشده است ولی براساس اطلاعات موجود، نمایشگر این گوشی هوشمند از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس بهره خواهد برد که تراکم پیکسلی آن برابر با 450 است. از دیگر مشخصات گلکسی A33 می‌توان به اندروید 12 برپایه رابط کاربری One UI 4 اشاره کرد. شایان ذکر است که لیست گوگل پلی حاوی یک تصویر از گلکسی A33 نیز است که ناچ قطره‌ای و حاشیه نمایشگر زیاد آن در بخش پایینی را نشان می‌دهد.

image

در نهایت باید اشاره کرد که به نظر زمان عرضه گلکسی A33 نزدیک خواهد بود چرا که اخیرا این گوشی هوشمند در تاییدیه‌های مختلفی مانند FCC، TENAA و NBTC دیده شده است. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید