GSM-logo
خانهاخبار
Ovi Maps جدید، آبستن سرویسی جدید از یاهو

Ovi Maps جدید، آبستن سرویسی جدید از یاهو

گروه خبری GSM: آپدیت Ovi Maps به یاهو مپس، ثمره مشارکت جدید نوکیا و یاهو است...
۰۸ خرداد ۱۳۸۹

تبلیغات

home_header

گروه خبری GSM: یاهو و نوکیا باز هم از همکاری‌‌های استراتژیکی جدیدی خبر داده‌اند. هدف از این مشارکت این است که آپدیت Ovi Maps به نسخه جدید است.

این نسخه به Yahoo Maps مجهز خواهد بود و Yahoo Mail و  Yahoo Messengerاز این پس به سرویس‌های ایمیل و پیا‌م رسانی فوری گوشی‌های نوکیا تبدیل خواهند شد.

به لحاظ راهبردی و استراتژیکی، همکاری بین دو کمپانی که یکی کشش کمی در بازار آمریکا دارد( نوکیا) و دیگری که چشم به توسعه خود در بازارهای رو به رشد دارد( یاهو)، معنی و مفهوم عمیقی دارد.

بنابر اظهارات هر دو کمپانی، این سرویس مشترک یا به عبارتی آپدیت جدید، به احتمال زیاد نیمه دوم سال جاری میلادی ارائه می شود و در سال 2011 در سراسر جهان در دسترس علاقه‌‍‌مندان و کاربران گوشی‌های نوکیا قرار خواهد گرفت.

ارائه این سرویس در دنیای نقشه‌ها و سرویس‌های جهت‌یابی به چه معنی است؟

حقیقت این است که Yahoo! Maps در دنیای نقشه‌های آنلاین، ( البته به جز در ژاپن) نقشی نسبتا جزیی دارد. بنابراین این سرویس فعلا در برند و عرصه فناوری نوکیا با محدودیت همراه خواهد بود.

به گزارش GPS Bussiness News، بر اساس آمار اخیر، حدود یک سال پیش، کمپانی Comescroe تعداد کاربران ماهانه Yahoo! Maps در ایالات نتحده را 12 میلون نفر برآورد کرده بود. این در حالی است که در همان زمانGoogle Maps و MapQuest به ترتیب 53 میلیون و 600 هزار و 43 میلیون و 900 هزار نفر کاربر داشتند. به گزارش ComScroe ظاهرا در حال حاضر ژاپن تنها مکانی روی کره زمین است که Yahoo! Maps بیشترین میزان کاربر و محبوبیت را دارد.

«اولی پکا کالاسوو» و «کارول بارتز»، مدیران اجرایی ارشد نوکیا و یاهو از سرویس Navigation  هم به عنوان بخشی از قراداد مشارکت استراتژیکی خود یاد کرده‌اند.

گروه خبری GSM: یاهو و نوکیا باز هم از همکاری‌‌های استراتژیکی جدیدی خبر داده‌اند. هدف از این مشارکت این است که آپدیت Ovi Maps به نسخه جدید است.

این نسخه به Yahoo Maps مجهز خواهد بود و Yahoo Mail و  Yahoo Messengerاز این پس به سرویس‌های ایمیل و پیا‌م رسانی فوری گوشی‌های نوکیا تبدیل خواهند شد.

به لحاظ راهبردی و استراتژیکی، همکاری بین دو کمپانی که یکی کشش کمی در بازار آمریکا دارد( نوکیا) و دیگری که چشم به توسعه خود در بازارهای رو به رشد دارد( یاهو)، معنی و مفهوم عمیقی دارد.

بنابر اظهارات هر دو کمپانی، این سرویس مشترک یا به عبارتی آپدیت جدید، به احتمال زیاد نیمه دوم سال جاری میلادی ارائه می شود و در سال 2011 در سراسر جهان در دسترس علاقه‌‍‌مندان و کاربران گوشی‌های نوکیا قرار خواهد گرفت.

ارائه این سرویس در دنیای نقشه‌ها و سرویس‌های جهت‌یابی به چه معنی است؟

حقیقت این است که Yahoo! Maps در دنیای نقشه‌های آنلاین، ( البته به جز در ژاپن) نقشی نسبتا جزیی دارد. بنابراین این سرویس فعلا در برند و عرصه فناوری نوکیا با محدودیت همراه خواهد بود.

به گزارش GPS Bussiness News، بر اساس آمار اخیر، حدود یک سال پیش، کمپانی Comescroe تعداد کاربران ماهانه Yahoo! Maps در ایالات نتحده را 12 میلون نفر برآورد کرده بود. این در حالی است که در همان زمانGoogle Maps و MapQuest به ترتیب 53 میلیون و 600 هزار و 43 میلیون و 900 هزار نفر کاربر داشتند. به گزارش ComScroe ظاهرا در حال حاضر ژاپن تنها مکانی روی کره زمین است که Yahoo! Maps بیشترین میزان کاربر و محبوبیت را دارد.

«اولی پکا کالاسوو» و «کارول بارتز»، مدیران اجرایی ارشد نوکیا و یاهو از سرویس Navigation  هم به عنوان بخشی از قراداد مشارکت استراتژیکی خود یاد کرده‌اند.

home_header