خانهاخبار
شارپ از گوشی مقرون به صرفه Aquos Wish رونمایی کرد

شارپ از گوشی مقرون به صرفه Aquos Wish رونمایی کرد

گوشی‌های شرکت شارپ، در کشور ژاپن طرفداران زیادی دارند و معمولا نیز شاهد نوآوری‌های خاصی در آنها هستیم؛ این شرکت حالا از گوشی مقرون به صرفه جدیدی با نام شارپ Aquos Wish رونمایی کرده که چیپست اسنپدراگون 480 را به همراه دارد.
۱۴۰۰/۹/۱۶

با وجود اینکه شرکت شارپ که در خارج از بازار کشور خود یا همان ژاپن از نظر فروش گوشی چندان موفق نیست؛ این امر موجب عدم نوآوری از سوی این شرکت نشده و در سال‌های گذشته شاهد معرفی مدل Aquos که اولین گوشی با حاشیه‌های بسیار کم در جهان بود و همچنین گوشی Aquos R6 که نخستین گوشی عرضه شده با سنسور دوربین ۱ اینچی است؛ بودیم. حالا نیز این شرکت از گوشی مقرون به صرفه جدیدی رونمایی کرده که شارپ Aquos Wish نام دارد.

image

این گوشی از یک نمایشگر جمع و جور ۵.۷ اینچی از نوع LCD استفاده می‌کند که رزولوشن اچ دی پلاس را دارد؛ در بالای این نمایشگر شاهد یک ناچ قطره‌ای هستیم که دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی گوشی را درون خود جا داده است. شارپ Aquos Wish از چیپست کوالکام اسنپدراگون 480 استفاده کرده که توسط ۴ گیگابایت رم همراهی می‌شود؛ حافظه داخلی این گوشی نیز معادل ۶۴ گیگابایت بوده و پشتیبانی از کارت‌های حافظه microSD نیز در این محصول وجود دارد.

image

در پشت گوشی، شاهد تنها یک دوربین با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل هستیم. سنسور اثر انگشت شارپ Aquos Wish، بر روی دکمه پاور آن قرار گرفته و ظرفیت باتری آن نیز ۳۳۷۰ میلی آمپر است. ابعاد این گوشی معادل ۸.۹×۷۱×۱۴۷ میلی متر بوده و وزن آن نیز برابر با ۱۶۲ گرم است. این گوشی بسیار مقاوم بوده و گواهی‌های IPX5، IPX7، IP6X و همچنین استاندارد نظامی MIL-STD-810H را دریافت کرده است.

image

گوشی شارپ Aquos Wish در رنگ‌های مشکی و سبز روانه بازار شده و قرار است در اواسط ماه ژانویه سال ۲۰۲۲ در دسترس کاربران قرار بگیرد. شارپ هنوز اطلاعاتی درباره قیمت این گوشی را منتشر نکرده است. درباره این گوشی مقرون به صرفه شارپ چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)