GSM-logo
خانهاخبار
برگزاری دوره 5 روزه آموزش راهکارهای تجاری سامسونگ در کره

برگزاری دوره 5 روزه آموزش راهکارهای تجاری سامسونگ در کره

گروه خبری GSM: تولیدکنندگان و مدیران سامسونگ در خاورمیانه و شمال آفریقا برای فراگیری استراتژی‌های نوین به کره سفر کردند...
۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۹

تبلیغات

home_header

گروه خبری GSM: هیات اعزامی از خاورمیانه و شمال آفریقا، درباره استاندارد‌های سرویس‌دهی و روش‌های انجام آن آموزش دیدند.

شركت Samsung Electronics، یکی از پیشتازان بازار و برنده جوایز متعدد در زمینه تولید محصولات متنوع الکترونیکی، میزبان توزیع‌کنندگان و مدیران خدمات محصولات خود در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا در کارخانه‌های خود در کشور کره‌جنوبی بود تا آنها را با روش‌ها و استاندارد‌های ارائه سرویس به مشتریان آشنا کند.

اعضای هیات اعزامی از مرکز رضایت مشتریان سامسونگ، مرکز سرویس‌دهی داخلی و کارخانه‌های تولید در Suwon و Gumi در روز‌های 18 تا 22 آوریل دیدن کردند.

                

image

همچنین، قبل از تمرینات مربوط به استاندارد‌ها در کره، کنفرانس خدمات پس از فروش در دوبی برگزار شد. در این کنفرانس که با حضور بیش از 30 نماینده از توزیع‌کنندگان منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا برگزار گردید، استراتژی‌های سرویس‌دهی و روش‌های تجارتی سامسونگ در سال 2010 بیان شد.

Junewoo Lee، مدیر بخش سرویس‌ سامسونگ در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا در این باره گفت:"با آن که سرویس مشتریان ما به خوبی شناخته شده است، ما همچنان به دنبال روش‌های جدیدی برای پیشرفت سطح سرویس‌دهی خود هستیم تا مشتریان ما علاوه بر داشتن بهترین کالا، بهترین سرویس در سطح جهانی را در اختیار داشته باشند. در استراتژی ما، افزایش محسوس زیر ساخت‌های سرویس‌دهی دیده شده، تا کالای با کیفیت‌تر و خدمات بهتری در اختیار مصرف‌کننده قرار گیرد و در نتیجه بتوانیم جایگایمان را در بازار مستحکم‌تر کنیم."

                

image

آقای Raed Bashir مدیر کل شركت Al Andalus نیز در این‌باره گفت:"بازدید از کره‌جنوبی بسیار مفید بود و تصویر خوبی از استاندارد‌های بالای سامسونگ در زمینه خدمات به مشتریان به ما ارائه كرد. همچنین در زمینه یادگیری استاندارد‌های مربوط به آن، بازدید از کارخانه‌های سامسونگ، به ما کمک کرد تا بهتر این شركت را بشناسیم، با استاندارد‌های جهانی آشنا شده و بتوانیم سطح خود را ارتقاء دهیم."

               

image

قبل از این نیز سامسونگ خدمات به مشتریان خود را با نوآوری‌هایی همچون تأسیس مرکز خدمات سیار برای مشتریانی که در مکان‌های دوردست هستند گسترش داده است. اخیرا سامسونگ توانسته چهارمین جایزه موسسات تجاری و دولتی خاورمیانه را برای "خدمات مشتریان جامع"، در دسته شرکت‌هایی با کالا‌های الکترونیک، به خاطر خدمات و تعهد موثر خود به مشتریان و سازگاری با استاندارد‌های جهانی در سرویس مشتریان را به‌ دست آورد.

home_header