ارتقاء پوشش جادهای تلفن همراه خراسان شمالی
گروه خبری GSM: سرپرست شرکت مخابرات خراسان شمالی گفت: پوشش جادهای تلفن همراه در استان به بیش از 99 درصد ارتقاء یافته است.
به گزارش ایسنا، محسن اصغری بقالان در جمع خبرنگاران افزود: حدود 200 سایت BTS در سطح استان نصب شده است.
وی تعداد مشترکان تلفن همراه در استان را 253 هزار و تلفن ثابت را 212 هزار مشترک ذکر کرد.
اصغری بقالان ضریب نفوذ تلفن ثابت این استان را پایین دانست و علت آن را نبود متقاضی بیان کرد.
وی با اشاره به مشکل پرداخت دیرهنگام بدهی توسط مشترکان، رقم مطالبه این شرکت را قابل توجه دانست و از هماستانیها خواست نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند.
سرپرست شرکت مخابرات خراسان شمالی همچنین از راهاندازی سامانه مشاوره تلفنی برای نخستین بار در کشور در هفته ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد و گفت: راه اندازی این سامانهها در امر درآمدزایی و اشتغال به شهروندان بسیار کمک میکند.
وی توضیح داد: راهاندازی این سامانه در رفع بسیاری از مشکلات شهروندان از جمله صرفهجویی در زمان، کاهش ترافیک و کاهش مصرف سوخت موثر است و در صورت استفاده از مشاوره، هزینه آن در قبض تلفن محاسبه میشود.
اصغری بقالان افزود: چهار مورد از این سرویسها در حال حاضر فعال است که شماره تماس 8099999 مخصوص مشاوره بانوان، شماره تماس 8091111 اعلام کدپستی، شماره تماس 8091112 رهگیری مرسولات پستی و 8091113 شماره تماس پستیافته است.
وی بیان کرد: هر سرویس موظف است طبق قرارداد نرخ را به شخص اعلام کند و شرکت مخابرات نیز بعد از 15 ثانیه شارژ را شروع میکند.
اصغری بقالان اضافه کرد: برای پروژههایی که در مرحله آزمایش هستند، بیش از 30 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که تا پایان سال افتتاح خواهند شد.
گروه خبری GSM: سرپرست شرکت مخابرات خراسان شمالی گفت: پوشش جادهای تلفن همراه در استان به بیش از 99 درصد ارتقاء یافته است.
به گزارش ایسنا، محسن اصغری بقالان در جمع خبرنگاران افزود: حدود 200 سایت BTS در سطح استان نصب شده است.
وی تعداد مشترکان تلفن همراه در استان را 253 هزار و تلفن ثابت را 212 هزار مشترک ذکر کرد.
اصغری بقالان ضریب نفوذ تلفن ثابت این استان را پایین دانست و علت آن را نبود متقاضی بیان کرد.
وی با اشاره به مشکل پرداخت دیرهنگام بدهی توسط مشترکان، رقم مطالبه این شرکت را قابل توجه دانست و از هماستانیها خواست نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند.
سرپرست شرکت مخابرات خراسان شمالی همچنین از راهاندازی سامانه مشاوره تلفنی برای نخستین بار در کشور در هفته ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد و گفت: راه اندازی این سامانهها در امر درآمدزایی و اشتغال به شهروندان بسیار کمک میکند.
وی توضیح داد: راهاندازی این سامانه در رفع بسیاری از مشکلات شهروندان از جمله صرفهجویی در زمان، کاهش ترافیک و کاهش مصرف سوخت موثر است و در صورت استفاده از مشاوره، هزینه آن در قبض تلفن محاسبه میشود.
اصغری بقالان افزود: چهار مورد از این سرویسها در حال حاضر فعال است که شماره تماس 8099999 مخصوص مشاوره بانوان، شماره تماس 8091111 اعلام کدپستی، شماره تماس 8091112 رهگیری مرسولات پستی و 8091113 شماره تماس پستیافته است.
وی بیان کرد: هر سرویس موظف است طبق قرارداد نرخ را به شخص اعلام کند و شرکت مخابرات نیز بعد از 15 ثانیه شارژ را شروع میکند.
اصغری بقالان اضافه کرد: برای پروژههایی که در مرحله آزمایش هستند، بیش از 30 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که تا پایان سال افتتاح خواهند شد.