خانهاخبار
امیزفیت GTR 3 و GTS 3 در روز 20 مهر رونمایی خواهند شد

امیزفیت GTR 3 و GTS 3 در روز 20 مهر رونمایی خواهند شد

جدیدترین ساعت‌های هوشمند امیزفیت در راه هستند
۱۴۰۰/۷/۶

سپتامبر سال پیش بود که امیزفیت از دو ساعت هوشمند GTR 2 و GTS 2 رونمایی کرد و آن دو را روانه بازار کرد. حالا امروز بر اساس گزارشی از GSMArena، این شرکت امروز اعلام کرده است نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود در راه هستند و ماه آینده معرفی خواهند شد.

طاق اعلام رسمی امیرفیت، دو ساعت هوشمند GTR 3 و GTS 3 روز سه‌شنبه 20 مهرماه در چین رونمایی خواهند شد. به علاوه، امیزفیت هنوز هیچگونه اطلاعاتی را درباره مشخصات فنی این دو ساعت هوشمند منتشر نکرده است اما با توجه به پست اعلام رسمی معرفی GTR 3 و GTS 3 در شبکه اجتماعی چینی Webio و ترجمه ماشینی حروف چینی موجود در تصویر می‌توان دریافت امیزفیت در حال کار روی ویژگی‌های سلامتی جدید و ساختار محیط زیستی است. البته هنوز منظور از ساختار محیط زیستی مشخص نیست، ممکن است امیزفیت اشاره به دوستدار محیط‌زیست بودن ساعت‌های هوشمند خود داشته باشد یا ممکن است GTR 3 و GTS 3 را با بسته‌بندی سازگار به محیط‌زیست عرضه کند.

image

نسل قبلی ساعت‌های هوشمند امیزفیت یعنی GTR 2 و GTS 2 از نظر مشخصات فنی مشابه یکدیگر بودند و تنها از نقطه نظر طراحی متفاوت بودند. حالا باید منتظر ماند و دید آیا امیزفیت استراتژی مشابه‌‌ای را برای GTR 3 و GTS 3 به کار می‌گیرد یا این دو ساعت هوشمند را در دو نسخه کاملا متفاوت عرضه خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)