خانهاخبار
گیمبال جدید DJI توانایی تبدیل شدن به دسته سلفی هم دارد!

گیمبال جدید DJI توانایی تبدیل شدن به دسته سلفی هم دارد!

‏DJI گیمبال جدیدش را با نام اوزمو موبایل ۵ معرفی کرده که حالا علاوه بر کارایی‌های معمول، می‌تواند به عنوان یک دسته سلفی یا همان مونوپاد هم ایفای نقش کند.
۱۴۰۰/۶/۱۸

اوزمو موبایل 5 همانند نسل قبل طراحی تاشو خود را حفظ کرده است اما با تغییرات جزئی. گیمبال امسال کمی کوچکتر و سبک تر از نسل پیشین خود است، همچنین تغییرات ظاهری به قدری کم بوده که فقط با دقت زیاد متوجه می‌شویم که زاویه دسته برای قرار دادن چوب سلفی ۸.۴ اینچی، نسبت به قبل کمی حادتر است. همچنین یک دکمه جدید روی دسته تعبیه شده است تا کاربر دسترسی سریعتری به برخی از ویژگی های جدید این گیمبال داشته باشد. لازم به ذکر است طراحی نسبتا جدید این گیمبال ضربه بزرگی به عمر باتری این گیمبال زده به طوری که گیمبال جدید با هر بار شارژ ۶ ساعت و ۲۰ دقیقه دوام می‌آورد در حالی که نسل قبلی (اوزمو موبایل 4) با هر بار شارژ، ۱۵ ساعت کار می‌کند.

هنگامی که اوزمو موبایل 4 معرفی شد، یکی از ویژگی های برجسته آن جفت پایه های مغناطیسی بود که تلفن همراه به آسانی به گیمبال متصل می‌شد، اما گوشی های بزرگتر نیاز به تلاش بیشتری برای نصب داشتند، به ویژه اگر دارای قاب محافظ بوده باشند. در حال حاضر DJI در حال ارتقا گیره مغناطیسی است تا عملکردی بهتر داشته باشد و همچنان مانند سال گذشته این گیره مغناطیسی با آهنربا های اختصاصی MagSafe اپل سازگاری ندارند.

image

موتورهای گیمبال اوزمو موبایل 5 بهبود یافته است  و یک ویژگی هوشمند جدید اضافه شده است به نام  Shotguides که محیط اطراف شما را اسکن می کند و تا ۳۰ مجموعه راهنمایی و دستورالعمل در مورد فیلمبرداری با این گیمبال را به شما می دهد. هنگامی که همه کلیپ های توصیه شده را فیلم‌برداری کردید، به صورت خودکار از طریق برنامهDJI Mimo  می‌‌توانید ویرایش کنید یا ویرایش را به عهده خود برنامه بسپارید تا آن هم خودکار انجام شود.

از دیگر قابلیت های ارتقا یافته این گیمبال جدید می‌توان به نسخه4  Active Track اشاره کرد که در حال حاضر تشخیص چهره و ردیابی چهره را بهبود بخشیده است

image

حالت های پیشفرض عکاسی در اوزمو موبایل 5 همان حالت هایی هستند که در اوزمو موبایل 4 وجود داشتند که از جمله آنها می‌توان به زوم دالی، پانوراما CloneMe و SpinShot  اشاره کرد، به علاوه حالت های استاندارد دیگری از جمله هایپرلپس و تایم لپس دیده‌ایم.

اوزمو موبایل 5 در دو رنگ خاکستری (Athens gray) و سفید (sunset white) در دسترس خواهد بود، DJI همچنین یک لوازم جانبی اختیاری جدید ۵۹ دلاری به نام DJI Fill Light عرضه کرده است که شبیه یک گیره مغناطیسی استاندارد به نظر می رسد اما دارای چراغ های داخلی است که به روشن شدن عکس های سلفی شما کمک می کند.

با عرضه اوزمو موبایل ۵، DJI مدل پیشین این گیمبال را تغییر نام داده و با نام اوزمو موبایل SE با قیمت ۱۱۹ دلار به فروش می‌رساند.

image

اوزمو مبایل 5 در حال حاضر با قیمت ۱۵۹ دلار در دسترس است که 10 دلار بیشتر از اوزمو مبایل 4 و حدود ۳۰ دلار گرانتر از اوزمو موبایل 3 در زمان عرضه است. گیمبال جدید در یک بسته استاندارد با نگهدارنده حلقه، گیره، سه پایه، چ مچ بند و کیف عرضه می شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)