عملکرد سامسونگ در عرضه آپدیت اندروید 11 چگونه بوده است؟
سال گذشته پس از عرضه نسخه دهم سیستم عامل اندروید برای محصولات مختف، کمپانی سامسونگ تصمیم گرفت تا استراتژیهای خود برای عرضه آپدیت نرمافزاری را تا حدودی تغییر داده و روش جدیدی را برای ارائه اندروید 11 امتحان کند.
اندروید 11 به همراه نسخه سوم رابط کاربری One UI در سال جاری، برای محصولات مختلف از جمله گلکسی اس 20، گلکسی اس 20 پلاس، گلکسی اس 20 اولترا، گلکسی نوت 20، گلکسی نوت 20 اولترا، گلکسی اس 20 فن ادیشن و گلکسی زد فلیپ عرضه شد. اگر تصور شما این است که محصولاتی در این لیست جا ماندهاند، باید بگوییم که درست فکر کردهاید. سامسونگ آپدیت اندروید 11 به همراه One UI 3.0 را برای خانواده S10 شامل گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 پلاس، گلکسی اس 10 5G و حتی گلکسی اس 10 لایت نیز عرضه کرد.
البته ارائه آپدیت اندروید 11 برای محصولات این کمپانی به صورت همزمان انجام نشد و استفاده کنندگان از مدلهای یاد شده در کشورهای اسپانیا و هند، جزء اولین کاربرانی بودند که قادر به دریافت آپدیت اندروید 11 به همراه رابط کاربری One UI 3.0 شدند.

بد نیست بدانید که گلکسی اس 10 لایت که در ماه ژانویه معرفی شد، به دلیل به وجود آمدن برخی مشکلات، با کمی تأخیر با قیمت 650 دلار روانه بازار شد. این محصول که از پردازنده اسنپدراگون 855 برخوردار است، مدتی بعد با تخفیف قابل ملاحظهای مواجه شد و با قیمت 500 دلار در اختیار خریداران قرار گرفت. اما پس از معرفی گلکسی اس 20 فن ادیشن با قیمتی بین 550 تا 600 دلار، متأسفانه هیچ کس به سراغ گلکسی اس 10 لایت نرفت و میتوان گفت که این محصول تا حدودی مظلوم واقع شده است.
سومین نسخه از رابط کاربری سامسونگ با تغییرات و بهبودهای قابل ملاحظهای روبرو شده است که کاربران هنگام کار با آن، لذت غیر قابل وصفی را تجربه خواهند کرد. بد نیست بدانید که برای انجام آپدیت، به دو گیگابایت فضای خالی روی دستگاه خود نیاز دارید. پس پیش از آن که تمام هم و غم خود را برای فشار دادن دکمه دانلود بروزرسانی جدید صرف کنید، ابتدا مطمئن شوید که فضای خالی مورد نیاز روی اسمارت فون شما وجود دارد تا با پیغام خطا در این زمینه مواجه نشوید!