خانهاخبار
ماشین خودران اپل زیر نظر John Giannandrea قرار گرفت

ماشین خودران اپل زیر نظر John Giannandrea قرار گرفت

گزارشی جدید، باز هم ماشین خودران اپل را بر سر زبان‌ها انداخته است.
۱۳۹۹/۹/۲۰

بلومبرگ، یکی از خبرگزاری‌های مشهور در سراسر دنیا به تازگی گزارشی جدید را منتشر کرده و مدعی شده است که ماشین خودران اپل در حال حاضر، زیر نظر آقای John Giannandrea، متخصص هوش مصنوعی کمپانی اپل قرار گرفته است. متن کامل این گزارش به شرح زیر است:

این پروژه که با نام Titan از آن یاد می‌شود، هر روز توسط Doug Field پیش می‌رود. این تیم که شامل صدها مهندس و متخصص می‌شود، به گزارش بسیاری از افراد آشنا و نزدیک به کوپرتینویی‌ها، به تازگی به گروه متخصصان اپل، تحت نظر آقای John Giannandrea پیوسته‌اند. البته یکی از سخن گویان شرکت اپل، از اظهار نظر در این مورد سر باز زده است. این پروژه پیش‌تر زیر نظر آقای Bob Mansfield، مدیر ارشد بخش مهندسی سخت‌افزار شرکت اپل قرار داشت. وی حالا به صورت کامل از این کمپانی بازنشسته شده و مسئولیت خود را بر دوش آقای Giannandrea گذاشته است.

کوپرتینویی‌ها در سال 2018، آقای John Giannandrea را به عنوان مدیر ارشد بخش یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی منصوب کردند. او مدتی قبل‌تر، توسط شرکت گوگل در نقش مدیر بخش جستجو و هوش مصنوعی استخدام شده بود.

image

 

پروژه تایتان طبق شایعات، از سال 2014 کار خود را آغاز کرده و هدف آن، تولید یک ماشین خودران است. اما مدتی بعد به دلیل چالش‌های به وجود آمده، این داستان به بن بست خورده و متوقف شد و دو سال بعد، یعنی در سال 2016 مجددا روال سابق خود را پیدا کرد. این موضوع زمانی دوباره پیگیری شد که آقای Bob Mansfield به عنوان مدیر ارشد بخش تکنولوژی کمپانی اپل وارد آن شد. اما حالا به دلیل بازنشسته شدن وی، مسئولیت ادامه توسعه آن بر دوش John Giannandrea گذاشته شده است.

در سال 2018، تعداد خودروهای آزمایشی اپل به عدد 55 رسیده بود و حالا شاهد افزایش این رقم و رسیدن آن به عدد 66 هستیم. باید منتظر بمانیم و ببینیم که سرنوشت پروژه تایتان به کجا خواهد رسید.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)