آپدیت اخیر، محصولات سامسونگ را با مشکل مواجه کرده است
اگر از جمله افرادی باشید که از گلکسی نوت 20 اولترا یا گلکسی اس 20 اولترا استفاده میکنید، مطمئنا میدانید که ماه گذشته، بروزرسانی نرمافزاری جدیدی برای این دو محصول عرضه شد. از آن زمان تا به حال، کاربران زیادی پیرامون مشکلاتی که در مورد شارژ بیسیم این دو اسمارت فون روی داده، شاکی هستند. حالا سم موبایل گزارش داده است که تعداد این شاکیان روز به روز در حال افزایش است.
کاربرانی که با این مشکل دست و پنجه نرم میکنند، شکایتهای خود را در انجمنهای رسمی و غیر رسمی مطرح کردهاند و متأسفانه لحظه به لحظه، تعداد این شاکیان زیادتر میشود. این افراد مدعی شدهاند که مشکل یاد شده تا پیش از نصب آپدیت نرمافزاری جدید، به هیچ عنوان وجود نداشته است.

هنوز مشخص نیست که کدام یک از آپدیتهای نرمافزاری باعث چنین مشکلی شده است. چرا که تنها برخی از دارندگان گلکسی نوت 20 اولترا و گلکسی اس 20 اولترا با این معضل روبرو شدهاند. به نظر میرسد که بروزرسانی ماه سپتامبر یا اکتبر، این مشکل را ایجاد کرده است.
در این گزارشات آمده است که کاربران با ریبوت کردن دیوایس، خالی کردن کش دستگاه یا ریست کردن گوشی هوشمند به تنظیمات کارخانه نتوانستهاند این مشکل را بر طرف کنند. اما با این حال، این معضل برای برخی از دارندگان دو محصول یاد شده پیش آمده و باید منتظر بمانیم و ببینیم که مسئولان سامسونگ، چه تصمیمی در این باره گرفته و مشکلات به وجود آمده چه زمانی رفع خواهد شد.
متأسفانه تا به این لحظه، مسئولین این برند کرهای هیچ اشارهای به این موضوع نکرده و راه حلی نیز پیش پای کاربران و افرادی که با این ایراد دست و پنجه نرم میکنند، نگذاشتهاند.
اگر شما به عنوان کاربر جی اس ام یا خواننده این مطلب، با چنین مشکلی مواجه شدهاید، لطفا نظر و تجربیات خود در این باره را با ما و دیگر اعضای وب سایت جی اس ام یا افرادی که این مقاله را میخوانند، در میان بگذارید.