خانهاخبار
هدست بوز SleepBuds II معرفی شد؛ راحت‌تر و سریع‌تر بخوابید

هدست بوز SleepBuds II معرفی شد؛ راحت‌تر و سریع‌تر بخوابید

هدست جدید بوز مخصوص کسانی که است شب‌ها نمی‌توانند به‌راحتی بخوابند و مدت‌ها طول می‌کشد تا به‌خواب بروند.
۱۳۹۹/۷/۷

محصول جدید شرکت بوز با نام Sleepbuds II معرفی شد. این دستگاه نسل جدید هدست مخصوص خواب بوز است که با کمک فناوری‌های خاص خود به یاری مردم می‌آید تا شب‌ها راحت‌تر و سریع‌تر به خواب بروند.

بوز اسلیپ‌بادز ۲ قابلیت حذف نویز فعال ندارد و نمی‌تواند برای شما موسیقی پخش کند یا قابلیت مکالمه داشته باشد. این محصول تنها و تنها یک هدف دارد و می‌خواهد خوابی بهتر و آسوده‌تر را در طول ساعات شب برای شما به ارمغان بیاورد.

اسلیپ‌بادز ۲ نسبت به نسل قبلی از قابلیت پوشش نویز بهتری بهره می‌برد و از روش‌های جدیدی برای رفع موانع خواب استفاده می‌کند. این دستگاه از نظر طراحی آکوستیکی و الکترونیکی با رویکرد تازه‌ای ساخته شده و وزنی کمتر از یک سکه کوچک دارد. اسلیپ‌بادز ۲ برای استحکام بیشتر دارای باله نگهدارنده است و ۳۵ ترک رایگان دارد که همگی با نظر گرفتن اصول حرفه‌ای طراحی و آزمایش شده‌اند.

image

هدست جدید بوز از لحاظ مهندسی دستاوردی جذاب است که دو گوشی بی‌سیم فوق‌العاده راحت را درون گوش شما قرار می‌دهد تا صداهای محیطی مانع از خواب آرام و راحت شما نشوند. این دستگاه می‌تواند با ایجاد فضایی آرام شما را تا حدی از دغدغه‌های روزانه و مشغله‌های همیشگی‌تان دور کند.

استیو رامین، مدیر بخش سلامتی بوز، می‌گوید: «اسلیپ‌بادز ۲ از فناوری پوشش نویز اختصاصی ما استفاده می‌کند چون پوشاندن صداها – به جای حذف آن‌ها – راهکار بهتری برای خوابیدن است. شما نمی‌توانید این سازوکار را با ایربادهای معمولی، اپلیکیشن‌ها، پخش موسیقی یا استفاده از گوش‌گیر شبیه‌سازی کنید. به همین خاطر است که هنوز میلیون‌ها نفر با این مشکل درگیرند. این دستگاه بیشتر فرکانس‌های پایین موجود را ساکت می‌کند و ترک‌های آرامش‌بخش به یاری شما می‌آیند تا ذهن خود را آرام کنید.»

image

بوز با همکاری دانشگاه کلورادو و مرکز نوآوری‌های درمانی UCHealth تاثیر فناوری خواب این دستگاه را آزمایش و ثابت کرده که اسلیپ‌بادز ۲ می‌تواند باعث شود افراد سریع‌تر به خواب بروند. این تحقیق می‌گوید ۱۰۰ درصد از شرکت‌کنندگان تایید کرده‌اند که فناوری پوشش نویز بوز در مقابل عواملی که باعث می‌شده افراد نتوانند بخوابند یا از خواب بیدار شوند کارآمد است. ۸۶ درصد از شرکت‌کنندگان می‌گویند هدست بوز به آن‌ها کمک کرده تا راحت‌تر بخوابند و از خواب بیدار نشوند. همچنین، ۸۰ درصد از این افراد در مجموع از افزایش کیفیت خواب خود خبر داده‌اند.

اسلیپ‌بادز ۲ ارائه‌کننده ترکیبی از پیشرفت‌های گوناگون در حوزه‌های مدیریت نویز، علم آکوستیک، سایکوآکوستیک و الکترونیک است. هر گوشی این دستگاه فقط تا ۶ میلی‌متر وارد گوش می‌شود تا حتی در صورت خوابیدن روی آن فشاری به گوش شما وارد نشود و احساس بدی نداشته باشید. باتری این دستگاه تا ۱۰ ساعت دوام می‌آورد. اسلیپ‌بادز ۳ دارای سه اندازه نگهدارنده است که همگی به‌صورت اختصاصی برای استفاده در هنگام خواب طراحی و بهینه‌سازی شده‌اند.

کیس شارژر این هدست حدود ۳۰ ساعت زمان اضافه فراهم می‌کند. اسلیپ‌بادز ۲ با اندروید و iOS سازگار است و استاندارد IPX4 دارد. این محصول با قیمت ۲۴۹ دلار از ۶ اکتبر به بازار می‌آید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)