خانهاخبار
رندری از قالب جعبه آیفون 12 حذف اقلام درون آن را تایید می‌کند

رندری از قالب جعبه آیفون 12 حذف اقلام درون آن را تایید می‌کند

به‌تازگی رندری از قالب جعبه آیفون 12 لو رفته که نشان می‌دهد دیگر فضایی برای ایرپاد سیمی و آداپتور شارژ درون آن وجود ندارد.
۱۳۹۹/۴/۲۰

در تاریخ ۵ تیر افشاگری توئیتری با انتشار تصویری از شارژر ۲۰ واتی اپل احتمال داد که این شارژر همراه با سری آیفون ۱۲ عرضه شود. اپل از سال ۲۰۱۷ یعنی از زمان معرفی آیفون ۸ فناوری شارژ سریع را ارائه کرده بود اما پارسال برای اولین بار در جعبه پرچمداران خود شارژر سریع را قرار داد. تا پیش از آیفون ۱۱ پرو هر کسی که می‌خواست از شارژ سریع استفاده کند باید برای خرید شارژر آن هزینه جداگانه‌ای پرداخت می‌کرد.

چند روز پس از انتشار تصویر شارژر ۲۰ واتی، مینگ-چی کو، تحلیل‌گر سرشناس مسائل اپل، در یادداشتی اعلام کرد که تصویر شارژر ۲۰ واتی درست است، منتها اپل نمی‌خواهد آن را همراه با مدل‌های آیفون ۱۲ عرضه کند. کو در واقع مدعی شد که آیفون ۱۲ در جعبه خود اصلا شارژر نخواهد داشت. او قبلا در ماه مه اعلام کرده بود که ایرپاد سیمی هم از درون جعبه آیفون ۱۲ حذف می‌شود تا فروش ایرپاد بیسیم افزایش پیدا کند. کوپرتینویی‌ها حالا مدتی است که از کاربران نظرسنجی کرده‌اند تا ببینند آن‌ها با شارژرهای قبلی خود چه کار کرده‌اند.

حالا امروز منابع معتمد تصویری را دریافت کرده‌اند که رندری از قالب داخل جعبه آیفون ۱۲ است. در این قالب فضایی برای ایرپاد یا آداپتور شارژر دیده نمی‌شود. در عوض دو جایگاه را می‌بینیم که یکی مربعی و دیگری دایره‌ای است. جایگاه اول احتمالا برای دفترچه راهنما و سایر برگه‌هاست و دومی برای کابل لایتنینگ آیفون استفاده می‌شود.

image

هفته پیش افشاگر دیگری تایید کرد که با حذف ایرپاد سیمی و آداپتور شارژر جعبه آیفون آیفون ۱۲ کوچک‌تر و نفیس‌تر خواهد شد. بدیهی است که بسیاری از ایده نفیس‌تر شدن جعبه آیفون استقبال می‌کنند، اما به‌طور حتم عده بیشتری خواهان باقی ماندن ایرپاد و آداپتور شارژر در جعبه پرچمداران بعدی اپل هستند.

در حال حاضر انتظار داریم که خانواده آیفون ۱۲ با چهار عضو 5G معرفی شود؛ یک آیفون ۵.۴ اینچی، دو آیفون ۶.۱ اینچی و یک آیفون ۶.۷ اینچی. البته در شایعات به مدل پنجمی با پشتیبانی از 4G هم اشاره شده که ممکن است قیمت کمتری داشته باشد. سری آیفون ۱۲ با ظاهری شبیه آیفون ۴ به بازار می‌آید و احتمالا مطابق معمول در ماه سپتامبر معرفی می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۹/۴/۲۱
نه اینطوریام که فرمایش می‌کنید نیست برادرمجتبی.
اپل اگر سامسونگ نباشه وِل معطله. برای نمایشگر دست به دامانِ کیه؟?? سامسونگ.
اپل تا همین پارسال‌‌پری‌سالا LCD می‌زد، بی‌کیفیت و تار.
سایز گوشی چی؟؟ اپل اصلاً اعتقادی به سایزِ بالا نداشت(استیوجابز رحمه‌ُالله‌علیه) کوچیك و بچگانه می‌زد. بعد نگاه کرد به سامسونگ(گلکسی S وان) و تقلید کرد ازش.
در بخش "دوربین" هم همیشه‌ی خدا مغلوبِ‌ سامسونگ بوده.
اپل فقط «پُز بازا» براش ولع دارن

مجتبی

۱۳۹۹/۴/۲۰
همیشه اپل رهبر برند های گوشی بوده ، جعبه های گوشی ها بزرگ بودند ، اپل جعبه رو کوچک کرد همه کوچک کردند .
اپل ناچ یا بریدگی صفحه نمایش ایجاد کرد ، همه دنبال رو شدند ، همینطور برای جک 3.5 میلی متری
الانم جعبه رو حذف کرده اقلامشو مطمئنا همه دنبال رو خواهند بود .
فقط امیدوار طراحی جدید و جذابی برای جعبه ها قرار بده که همه از این طراحی دنباله روی کنند .