خانهاخبار
رویداد Google I/O 2020 به صورت کامل لغو شد!

رویداد Google I/O 2020 به صورت کامل لغو شد!

چندی پیش، کنفرانس توسعه دهندگان گوگل به دلیل شیوع کرونا ویروس به صورت مقطعی کنسل شد.
۲ فروردین ۱۳۹۹

تبلیغات

home_header

همان طور که پیش تر به سمع و نظر شما رساندیم، کنفرانس توسعه دهندگان گوگل موسوم به Google I/O 2020 که قرار بود در ماه May در شهر کالیفرنیا برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا و به خاطر تأمین سلامت پرسنل و اعضای کمپانی گوگل، به صورت مقطعی لغو گردید و بنا بر این بود که این رویداد به صورت آنلاین و در وب سایتی جداگانه، برای این افراد برگزار شود.

اما حالا با توجه به تصمیم جدید غول دنیای جستجوگرها، این رویداد به صورت آنلاین هم برگزار نخواهد شد و رسما، به صورت کامل کنسل شده است. با تمام این تفاسیر، مسئولان گوگل به ارائه آپدیت‌های اندروید در قسمت بلاگ توسعه دهندگان و انجمن‌های مربوطه پایبند بوده این روند مانند روال سابق، به کار خود ادامه می‌دهد.

image

 

از زمان لغو شدن رویداد فیزیکی گوگل، حدودا دو هفته می‌گذرد و از آن تاریخ تا به حال، اپیدمی کرونا ویروس تبدیل به یک نگرانی جهانی شده است. اگر پیگیر اخبار روز در این حوزه باشید، مطمئنا می‌دانید که ویروس کرونا به کشورهای جدیدی نقل مکان کرده است و آمار و ارقام مبتلایان به آن روز به روز در حال افزایش است و افراد زیادی نیز جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا ویروس از دست داده‌اند.

دولت آمریکا به تازگی، حکم جدیدی مبنی بر قرنطینه افراد در محل زندگی را به تصویب رسانده است و به همین دلیل، مسئولان گوگل نیز تصمیم به لغو رویداد Google I/O 2020 گرفته‌اند. با این تصمیم، ظاهرا نباید انتظار برگزاری این کنفرانس، حتی به صورت آنلاین در سال جاری میلادی را داشته باشیم و افراد فعال در این حوزه و علاقمندان به کسب اطلاع پیرامون موضوعاتی که در این رویداد مطرح می‌شود، می‌توانند از طریق انجمن توسعه دهندگان یا فروم کاربران پیگیر اخبار در این زمینه باشند. مطمئنا تأمین سلامت پرسنل و کارمندان، هدف دیگری بوده است که مسئولان گوگل در کنار حکم جدیدی که توسط دولت آمریکا ابلاغ شده است، در سر داشته‌اند.

برچسب‌ها: