خانهاخبار
سامسونگ Galaxy S20 + Olympic Edition را عرضه می‌کند

سامسونگ Galaxy S20 + Olympic Edition را عرضه می‌کند

سامسونگ شریک رسمی بازی های المپیک است و به همین منظور نسخه های ویژه ای از پرچمداران فعلی خود را تولید کرده است تا به همه ورزشکاران شرکت کننده اهدا شود.
۲۹ اسفند ۱۳۹۸

بازی های المپیک توکیو قرار است این تابستان برگزار شود و سامسونگ به تازگی با همکاری شرکت مخابراتی محلی NTT Docomo از Galaxy S20 + 5G نسخه المپیک در رنگ مات گلد رونمایی کرده است. اکنون این نسخه خاص از +Galaxy S20   برای مشتریان در دسترس خواهد بود.

image

این نسخه از گلکسی S20 + 5G با حافظه رم 12 گیگابایتی و 128 گیگ حافظه داخلی دردسترس قرار خواهد گرفت . این اسمارت فون دارای دوربین چهارگانه، به قیمت 114 هزار و 840 ین ژاپن فروخته می شود که کمی بیش از 1050 دلار قیمت دارد.

در مقایسه ، نسخه غیر المپیکی در رنگ Cosmic Grey ارائه شده است و قیمت آن 000113 ین ژاپن است ، یعنی دقیقا 1039 دلار. NTT Docomo شریک سامسونگ و فروشنده اصلی تلفن‌های غول کره ای است.

کاربرانی که مایل به خرید دستگاه هستند می توانند از قبل در وب سایت Docomo سفارش دهند ، اما اولین محصولات تا خرداد ماه بدست مصرف کنندگان نخواهد رسید. قابل توجه است اگر رنگ طلایی مات یا نماد توکیو 2020 را نمیخواهید ، میتوانید هم اکنون سفارش دهید و کمی صبر کنید ، Galaxy S20 + 5G معمولی از ماه اردیبهشت 1399از راه برسد.

با نگاهی به وضعیت همه گیری کرونا در سراسر جهان ، بازی ها ممکن است به هیچ وجه برگزار نشوند اما در نهایت این نسخه از تلفن Galaxy S20 + 5G به نسخه‌ای منحصر به فرد تبدیل خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (1 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

مهدی دولتی نژاد خطیبانی

۱۳۹۹/۱/۱
چقدر مدل میدی بیرون ??? یکم سنگین گوشی بده بیرون سالی 20 مدل گوشی میدی بیرون ☹ یارو چی بخره که بعد دوماه تو مدل دیگش نزنی گوشی یارو قدیمی نشه ???☹☹

پیشنهاد سردبیر