خانهاخبار
سنهایزر با Momentum True Wireless 2 به رقابت ایرپاد پرو می‌رود

سنهایزر با Momentum True Wireless 2 به رقابت ایرپاد پرو می‌رود

ایرباد بیسیم جدید سنهایزر با نام Momentum True Wireless 2 آمده تا ویژگی حذف فعال نویز را با عمر باتری بالا ترکیب کرده و رقیب قابل توجهی برای بازیگران بزرگ بازار باشد.
۱۳۹۸/۱۲/۲۵

سنهایزر به‌تازگی نسخه جدیدی از ایرباد بیسیم Momentum True Wireless را معرفی کرده است. این محصول Momentum True Wireless 2 نام دارد و مجهز به قابلیت ANC یا حذف فعال نویز است. باتری این نسخه بهبود یافته و همچین شاهد حضور قابلیت‌های بیشتری روی این دستگاه هستیم.

یکی از قابلیت‌های مهم نسخه جدید ایرباد سنهایزر ANC یا حذف فعال نویز است. سونی و اپل با عرضه محصولاتی که از این قابلیت برخوردار بودند توانستند ترند خوبی را در بازار ایجاد کنند و حالا شرکت‌های زیادی به دنبال عرضه این ویژگی روی محصولات خود هستند. Momentum True Wireless 2 مثل دستگاه‌های سونی و اپل حالت Transparent دارند تا اجازه دهند صدا به گوش کاربر برسد. این محصول بر روی هر دو پتفرم اندروید و iOS اپلیکیشن دارد تا بتوانید تنظیمات آن را مطابق نیاز خود پیکربندی کنید.

image

قابلیت بزرگ بعدی بهینه‌سازی عمر باتری دستگاه است. True Wireless 2 حدود ۷ ساعت عمر باتری دارد در حالی که نسخه قبلی این دستگاه فقط ۴ ساعت عمر باتری داشت. علاوه بر این، حالا با کمک کیس شارژر می‌توانید به جای ۱۲ ساعت به ۲۴ ساعت پخش محتوا دسترسی داشته باشید. اگر بخواهیم مقایسه کوتاهی داشته باشیم، ایرباد Sony WF-1000XM3 دارای عمر ۶/۲۴ ساعته و ایرپاد پرو اپل دارای عمر ۴.۵/۲۴ ساعته است.

سنهایزر مشکل خالی شدن باتری نسخه قبلی این ایرباد را از طریق تراشه بلوتوث جدید خود برطرف کرده است. از دیگر بهینه‌سازی‌های این دستگاه می‌توانیم به کاهش ۲ میلی متری اندازه بدنه و پشتیبانی از بلوتوث ۵.۱ اشاره کنیم. این دستگاه از کدک‌های SBS, AAC و aptX پشتیبانی می‌کند اما دیگر شاهد پشتیبانی از aptX LL نیستیم. Momentum True Wireless 2 همچنان مجهز به استاندارد IPX4، کنترل‌های لمسی و قابل استفاده با دستیارهای صوتی است.

قیمت Momentum True Wireless 2 معادل ۳۰۰ دلار است و از ماه آوریل در دو رنگ سفید و مشکی وارد بازار خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

حسن

۱۴۰۰/۸/۲۹
من الان موندم بین ایم مدل سنهایزر و اپل کدوم رو بگیرم اختلاف 4 میلیون تومانی هم با هم دارند . بعد میگن تقریبا مثل همند !!!!!

علی

۱۴۰۰/۴/۷
من از آمازون این خریدم ده روز استفاده کردم هنگام مکالمه بجای حذف نویز، نویز مینداخت باورم نمیشد پس فرستادم

Mahdi

۱۳۹۸/۱۲/۲۶
در مقابل برند هایی مثل سنهایزر واقعا زشته اوراقی هایی مثل ایرپاد های اپل رو بیاریم:/
لطفا با بنگ اند الوفسن و شور مقایسه کنید دفعه بعد:|