GSM-logo
خانهاخبار
پیش‌بینی رشد تبلیغات‌موبایل در سال 2010

پیش‌بینی رشد تبلیغات‌موبایل در سال 2010

گروه خبری GSM: صنعت تبلیغات از طریق گوشی تلفن‌همراه امسال رشدی 45 درصدی را تجربه خواهد کرد...
۱۹ دی ۱۳۸۸

تبلیغات

home_header

گروه خبری GSM: صنعت تبلیغات جهان سال گذشته میلادی شرایط دشواری را پشت سر گذاشت.

سرویس اقتصادی و خبری JP Morgan به‌‌تازگی مقاله‌ای را تحت‌عنوان "دورنمای صنعت اینترنت در سال 2010 "(‌2010 Internet Industry Outlook) را منتشر کرده است. در مقاله فوق این‌طور عنوان شده که بخش تبلیغات تصویری صنعت تبلیغات طی سال 2009 با شرایط دشواری دست به گریبان بوده است.

 براساس این مقاله، تبلیغات تصویری آن‌لاین به زودی به موقعیت قبلی خود را بدست می‌آورند و  صنعت تبلیغات از طریق موبایل نیز به زودی مجددا به دوران طلایی خود باز خواهد گشت.  

نویسنده این مقاله 328 صفحه‌ای یکی از تحلیگران JP Morgan با نام Imran Kahn است. وی در نوشته خود خاطر نشان می‌کند که درآمد کل تبلیغات از طریق موبایل در آمریکا طی سال 2009، 2 میلیارد و 600 میلیون دلار برآورد شده بود که از این میزان 2 میلیارد و 300 میلیون دلار از راه تبلیغات از طریق سیستم پیام‌رسانی متنی بدست آمده است.

 بنابر پیش‌بینی آقای Kahn، درآمد حاصل از تبلیغات از طریق گوشی‌های تلفن همراه در سال 2010 با 45 درصد افزایش به 3 میلیارد و 800 میلیون دلار خواهد رسید( 3 میلیارد و 200 هزار دلار تبلیغ از طریق پیام کوتاه، 253 میلیون دلار از طریق تبلیغات تصویری و 31 میلیون دلار از طریق جستجوی با گوشی تلفن همراه).

 این مسئله دلایل سراسیمه پیوستن اپل و گوگل به صنعت تبلیغات و بازاریابی از طریق موبایل را توجیه می‌کند.

گروه خبری GSM: صنعت تبلیغات جهان سال گذشته میلادی شرایط دشواری را پشت سر گذاشت.

سرویس اقتصادی و خبری JP Morgan به‌‌تازگی مقاله‌ای را تحت‌عنوان "دورنمای صنعت اینترنت در سال 2010 "(‌2010 Internet Industry Outlook) را منتشر کرده است. در مقاله فوق این‌طور عنوان شده که بخش تبلیغات تصویری صنعت تبلیغات طی سال 2009 با شرایط دشواری دست به گریبان بوده است.

 براساس این مقاله، تبلیغات تصویری آن‌لاین به زودی به موقعیت قبلی خود را بدست می‌آورند و  صنعت تبلیغات از طریق موبایل نیز به زودی مجددا به دوران طلایی خود باز خواهد گشت.  

نویسنده این مقاله 328 صفحه‌ای یکی از تحلیگران JP Morgan با نام Imran Kahn است. وی در نوشته خود خاطر نشان می‌کند که درآمد کل تبلیغات از طریق موبایل در آمریکا طی سال 2009، 2 میلیارد و 600 میلیون دلار برآورد شده بود که از این میزان 2 میلیارد و 300 میلیون دلار از راه تبلیغات از طریق سیستم پیام‌رسانی متنی بدست آمده است.

 بنابر پیش‌بینی آقای Kahn، درآمد حاصل از تبلیغات از طریق گوشی‌های تلفن همراه در سال 2010 با 45 درصد افزایش به 3 میلیارد و 800 میلیون دلار خواهد رسید( 3 میلیارد و 200 هزار دلار تبلیغ از طریق پیام کوتاه، 253 میلیون دلار از طریق تبلیغات تصویری و 31 میلیون دلار از طریق جستجوی با گوشی تلفن همراه).

 این مسئله دلایل سراسیمه پیوستن اپل و گوگل به صنعت تبلیغات و بازاریابی از طریق موبایل را توجیه می‌کند.

home_header