خانهاخبار
موبایل میان‌رده سونی S20A در مرجع TENAA رویت شد

موبایل میان‌رده سونی S20A در مرجع TENAA رویت شد

سونی به‌تازگی موبایل میان‌رده‌ای به نام S20A را در مرجع چینی TENAA ثبت کرده که حالا به مشخصات سخت‌افزاری آن دسترسی داریم. این دستگاه احتمالا به‌زودی در چین عرضه می‌شود.
۱۳۹۸/۱۲/۱۳

به‌تازگی تلفن هوشمند جدیدی از سونی با شماره مدل S20A در پایگاه داده چینی TENAA مشاهده شده است. تصاویر این گوشی هنوز در این مرجع بارگذاری نشده، اما به مشخصات سخت‌افزاری آن دسترسی داریم. بر همین اساس می‌دانیم که گوشی مذکور تلفنی پایین‌رده است که از سوی ژاپنی‌ها برای بازار چین در نظر گرفته شده است.

سونی S20A موبایلی پایین‌رده با ابعاد ۱۵۰ در ۷۲ در ۱۲ میلی متر و وزن ۲۱۵ گرم است. رنگ‌های مختلف این گوشی شامل طلایی، سفید، مشکی، قرمز و آبی است و از ارتباطات 4G پشتیبانی می‌کند. موبایل مذکور نمایشگری ۵.۴۵ اینچی با رزولوشن ۴۸۰ در ۹۶۰ پیکسل دارد که با توجه به شرایط فعلی بازار بسیار عجیب به نظر می‌رسد. سونی S20A یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی دارد و از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند.

گوشی سونی از چیپستی چهار هسته‌ای با سرعت کلاک ۱.۳ گیگاهرتز استفاده می‌کند و احتمالا با رم‌های ۳، ۴ و ۶ گیگابایتی به بازار می‌آید. گفته شده که ظرفیت فضای داخلی این دستگاه نیز ۳۲، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود. البته کاربران می‌توانند با کمک کارت حافظه این مقدار را به ۱۲۸ گیگابایت برسانند.

سونی S20A ظاهرا حسگر اثر انگشت ندارد. دوربین جلوی این گوشی ۲ مگاپیکسل و دوربین عقب آن ۵ مگاپیکسل است که از رزولوشن پیکسلی 720p پشتیبانی می‌کند. این گوشی به صورت پیش‌فرض با اندروید ۶ مارشملو به بازار می‌آید و از بلوتوث و USB برخوردار است.

در حال حاضر نمی‌دانیم که نام نهایی Sony S20A چیست. همان طور که گفتیم تصویر این دستگاه هم بر روی TENAA ثبت نشده است ولی احتمالا تا چند روز دیگر می‌توانیم عکس‌های این گوشی را ببینیم. و با توجه به این که مشخصات کامل این دستگاه در TENAA ثبت شده، به احتمال زیاد عرضه آن به‌زودی در چین صورت خواهد پذیرفت.

Sony Xperia Z1 Compact

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)