خانهاخبار
ویروس کرونا، خط تولید لنز آیفون‌های 2020 را تعطیل کرد!

ویروس کرونا، خط تولید لنز آیفون‌های 2020 را تعطیل کرد!

کمپانی LG Innotek که به عنوان تولید کننده لنز دوربین آیفون‌ها شناخته می‌شود، درب کارخانه خود را به دلیل ویروس کرونا بست!
۱۲ اسفند ۱۳۹۸

ماژول دوربین آیفون‌ها چندی است که توسط کمپانی LG Innotek تولید می‌شود. به گزارش رویترز و آن طور که امروز در رسانه‌های خبری مطرح شده است، شرکت یاد شده، درب یکی از کارخانه‌های خود را به دلیل شیوع و تهدیدات ویروس کرونا بست. چنین اتفاقی به خاطر مثبت اعلام شدن نتایج آزمایش برخی افراد در شهر گومی کره جنوبی رخ داده است.

از طرف دیگر، کمپانی سامسونگ نیز به دلیل مبتلا شدن یکی از کارمندان خود به ویروس کرونا، مجبور شده است تا درب یکی از کارخانه‌های خود در شهر Gumi کره جنوبی را ببندد.

تیم کوک؛ مدیر عامل شرکت اپل چندی پیش در مصاحبه‌ای با فاکس بیزنس، به این موضوع اشاره کرد که روند تولید آیفون‌ها به زودی به حالت نرمال خود باز خواهد گشت. او در ادامه اظهارات خود متذکر شد کرد که مسئولان کشور چین موفق شده‌اند تا ویروس کرونا را تحت کنترل خویش درآورند.

image

 

اهالی کوپرتینو در حمایت از کارمندان خود که به صورت دورکار درآمده یا خانه نشین شده اند، بسته حمایتی جالبی را به آنها هدیه داده است.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید