خانهاخبار
هوآوی لپتاپ MateBook X Pro را با پردازنده نسل دهم اینتل معرفی کرد

هوآوی لپتاپ MateBook X Pro را با پردازنده نسل دهم اینتل معرفی کرد

هوآوی امروز در مراسمی از نسخه جدید لپتاپ‌های سری میت‌بوک D و میت‌بوک پرو ایکس رونمایی کرد. این محصولات حالا به پردازنده‌های نسل دهم اینتل مجهز شده‌اند.
۵ اسفند ۱۳۹۸

هوآوی امروز لپتاپ میت‌بوک ایکس پرو خود را با افزودن رنگ جدید سبز و نسل دهم پردازنده‌های اینتل به‌روز کرد. طراحی این دستگاه بدون تغییر باقی مانده و همچنان از نمایشگری ۱۳.۹ اینچی لمسی با روشنایی ۴۵۰ نیت به همراه رزولوشن ۳۰۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل استفاده می‌کند. این دستگاه در زیر دکمه پاور خود حسگر اثر انگشت دارد و وزن آن ۱.۳ کیلوگرم است. وبکم میت‌بوک پرو به شکل پاپ‌آپ درون یکی از دکمه‌های کیبورد قرار دارد.

لپتاپ به‌روزشده هوآوی از پردازنده نسل دهم اینتل استفاده می‌کند و می‌توانید مدل آن را از میان پیکربندی‌هایی تا حداکثر Core i7 با ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی را انتخاب کنید. نسخه Core i7 این دستگاه از کارت گرافیک Nvidia MX250 استفاده می‌کند. این لپتاپ مثل مدل قبلی آن یک درگاه USB-A و دو درگاه USB-C دارد.

image

افزون بر این، هوآوی خط تولید لپتاپ‌های اقتصادی MateBook D را هم با پردازنده‌های نسل دهم اینتل به‌روز کرده است. هر دو مدل ۱۴ و ۱۵ اینچی این سری دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ هستند و مثل میت‌بوک ایکس پرو طراحی لبه‌به‌لبه دارند. این دستگاه‌ها را می‌توانید با حداکثر پیکربندی Core i7 به همراه ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی دریافت کنید.

مدل ۱۴ اینچی میت‌بوک دی یک درگاه USB-C و دو درگاه USB-A، یک درگاه HDMI و یک جک هدفون دارد. مدل ۱۵ اینچی نیز دارای شرایط مشابهی است اما یک درگاه USB-A بیشتر دارد.

جدیدترین مدل میت‌بوک ایکس پرو از ماه آوریل با قیمت پایه ۱۴۹۹ یورو برای مدل Core i5 با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید.

image

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید