خانهاخبار
جزئیات طرح تعرفه دقیقه ای به همراه تعرفه ثانیه ای ایرانسل

جزئیات طرح تعرفه دقیقه ای به همراه تعرفه ثانیه ای ایرانسل

به منظور تامین نظرات مشترکین گرامی ایرانسل و جهت ایجاد شرایط یکسان برای تمامی هموطنان در سراسر کشور، از شنبه 15 اردیبهشت ماه (15/2/1386) طرح تعرفه تمامی مشترکین ایرانسل، به ........
۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۶
به منظور تامین نظرات مشترکین گرامی ایرانسل و جهت ایجاد شرایط یکسان برای تمامی هموطنان در سراسر کشور، از شنبه 15 اردیبهشت ماه (15/2/1386) طرح تعرفه تمامی مشترکین ایرانسل، به طرح تعرفه " پایه ثانیه ای" تغییر داده شد. پس از این تاریخ، کلیه سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل بصورت پیش فرض با تعرفه "پایه ثانیه ای" تحویل مشترکین شده و سیم کارت مشترکین کنونی نیز که تا به حال با طرح "پایه دقیقه ای" تنظیم شده بود، به طور خودکار به طرح "پایه ثانیه ای" انتقال داده می شود. تغییر مذکور توسط ایرانسل بطور خودکار و کاملاً رایگان صورت می پذیرد، ولی مشترکین این امکان را دارند که طرح تعرفه "ثانیه ای" تنظیم شده را به طرح "دقیقه ای" بازگردانند.
شایان ذکر است تعرفه های قبلی ایرانسل برای طرح تعرفه "دقیقه ای" همچنان پابرجاست و تماس از هر شهر با شهر دیگر ایران برای مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل که طرح پایه دقیقه ای را انتخاب نمایند 499 ریال در دقیقه می باشد.
نرخ تعرفه های دقیقه ای ثانیه ای ایرانسل عبارتند از:
 
                 
در تعرفه "پایه ثانیه ای"، مدت زمان مکالمه دقیقاً برابر با تعداد ثانیه های مکالمه ثبت می شود. در تعرفه "پایه دقیقه ای" مدت مکالمه بر حسب واحدهای یک دقیقه ای محاسبه شده و بنابراین در صورتی که مکالمه پیش از کامل شدن واحد یک دقیقه ای به پایان برسد، کل واحد یک دقیقه ای منظور می شود. با این حال، با توجه به نرخ های پیش بینی شده، تعرفه "ثانیه ای" مناسب مشترکینی است که معمولاً زمان مکالمه شان کوتاه و تعرفه "دقیقه ای" نیز مناسب مکالمات حدوداً 5/2 دقیقه ای یا طولانی تر است.
علاقه مندان می توانند برای اطلاع از جزئیات طرح های مختلف و شرایط و چگونگی تغییر طرح تعرفه، به فروشندگان مجاز ایرانسل و یا به سایت اینترنتی ایرانسل به نشانی www.irancell.ir مراجعه فرمایند.


جدیدترین‌ اخبار

motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-gsm-ir
نمایشگر سری پیکسل ۹ پرنورتر و بادوام‌تر از قبل خواهد بود

گوگل برای نمایشگر سری پرچمدار موردانتظار خود از فناوری M14 سامسونگ بهره برده که روشنایی و دوام صفحه‌نمایش را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. 

بیشتر بخوانید