خانهاخبار
کنترل جنین با GPRS!

کنترل جنین با GPRS!

به گزارش گروه خبری GSM، یک اپراتور مجارستانی با برخی مراکز پزشکی برای راه اندازی سیستمی به منظور کنترل ضربان قلب جنین، برای مادران بارداری که از GPRS برای انتقال ........
۱۳۸۶/۲/۱۶
به گزارش گروه خبری GSM، یک اپراتور مجارستانی با برخی مراکز پزشکی برای راه اندازی سیستمی به منظور کنترل ضربان قلب جنین، برای مادران بارداری که از GPRS برای انتقال اطلاعات پزشکی از خانه به مراکز پزشکی استفاده می کنند، همکاری می کند.
این وسیله که در اصل برای کنترل و اندازه گیری ضربان قلب جنین طراحی شده می تواند، ارتعاشات صوتی را دریافت کرده و پردازش کند . سپس اطلاعاتی نظیر وضعیت سلامتی و تحرک جنین را بدست بیاورد و برای مراکز درمانی ارسال کند.
این روش کنترل جنین هم مقرون به صرفه است و هم از لحاظ امنیتی و سلامتی برای مادران بهتر است. این روش از زایمان های زودرس و یا سقط شدن جنین جلوگیری می کند. این وسیله اندازه گیری و کنترل جنین، بر اساس تکنولوژی GSM کار می کند، نتایج بدست آمده از پردازش اطلاعات را از طریق GPRS و تحت شبکه GSM به مرکز پزشکی ارسال می کند، سپس این اطلاعات روی گوشی موبایل دکتر معالج خانم باردار نمایش داده می شود.
 
                                  

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)