خانهاخبار
8/3 میلیارد صفحه LCD برای گوشی های موبایل در سال 2007

8/3 میلیارد صفحه LCD برای گوشی های موبایل در سال 2007

به گزارش گروه خبری GSM، با رشد بازار موبایل، بازار صفحه نمایش های کوچک و متوسط LCD نیز رشد می کند. افزایش مشترکان موبایل در برخی مناطق، به علاوه خریدهایی ........
۱۳۸۶/۲/۱۲
به گزارش گروه خبری GSM، با رشد بازار موبایل، بازار صفحه نمایش های کوچک و متوسط LCD نیز رشد می کند. افزایش مشترکان موبایل در برخی مناطق، به علاوه خریدهایی که به منظور تعویض یا ارتقای گوشی انجام می شود، فروش موبایل را در سال 2007 از مرز 1 میلیارد گوشی می گذراند. در نتیجه، تولید و فروش صفحات LCD کوچک و متوسط (مثلاً 10 اینچی) که در موبایل ها یا خیلی از وسایل دیگر استفاده می شوند، با 3/6 درصد رشد، نسبت به 2006 از مرز 8/3 میلیارد واحد در سال 2007 خواهد گذشت.
* صفحه نمایش های کوچکی، رنگی خواهند شد.
همه صفحه نمایش های کوچک یا متوسطی که در بازار هستند و حتی صفحات مونوکروم که در ساعت های دیجیتالی یا وسایل دیگر استفاده می شود، رنگی شده و از لحاظ کارایی بهبود پیدا می کنند. تا سال 2011 میزان فروش صفحات کوچک رنگی به 1/2 میلیارد واحد خواهد رسید، که نسبت به سال 2006، 7 درصد افزایش خواهد داشت و فروش صفحات LCD رنگی با 11 درصد رشد نسبت به ،2006 به 2/1 میلیارد واحد در سال 2011 می رسد.
بخش اعظم صفحات LCD کوچک و متوسط در گوشی های موبایل به کار می رود، بطوریکه 67 درصد صفحات نمایش زیر 10 اینچ از نوع TFT-LCD هستند.
علیرغم رشد همه وسایل و محصولات، به نظر می رسد گوشی های موبایل همچنان بازار صفحه نمایش های کوچک و متوسط را در دست دارند. از جمله عوامل این نیاز جامعه موبایل به LCD را می توان، ارتقا دادن موبایل ها توسط کاربران به جهت نیاز به داشتن صفحه نمایش بهتر، کاهش قیمت LCD و گوشی و افزایش ظرفیت بافت صفحات TFT-LCD، دانست.  
 
 

                        

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)