GSM-logo
خانهاخبار
نشست بررسی سرویس تشخیص اصالت گوشی‌های نوکیا

نشست بررسی سرویس تشخیص اصالت گوشی‌های نوکیا

گروه خبری GSM: امروز همراه با نوکیا پای بررسی جدیدترین طرح خدمات پس از فروشش در ایران نشستیم...
۲۳ آذر ۱۳۸۸

تبلیغات

home_header

گروه خبری GSM: نوکیا امروز(دوشنبه، 23آذر) طی همایشی که با حضور خبرنگاران در هتل استقلال تهران برگزار شد، جدیدترین طرح خدمات پس از فروش خود را در ایران مورد بررسی قرار داد. سرویس پیام کوتاه نوکیا که اخیرا به منظور تشخیص اصالت گارانتی گوشی در ایران راه‌‍‌اندازی شده است، خدمتی متفاوت از نوکیاست که در راستای استراتژی حمایت از مصرف‌کننده ارائه می‌گردد.

 

 علیرضا شفیع‌پور، مدیرکل نوکیا در ایران در این‌باره گفت:"طرح پیام کوتاه نوکیا که به منظور تشخیص اصالت گارانتی گوشی‌‌ها در ایران راه‌اندازی شده است، به همراه سایرخدمات نوکیا در این زمینه، مثل مرکز تلفن پاسخ‌گوی فارسی و کیوسک‌های چک کردن شماره سریال، در راستای تعهدیست که نوکیا همواره نسبت به بازار ایران داشته است. ما همیشه در تلاشیم تا خدمات پس از فروش نوکیا را در ایران گسترش داده و در راستای استراتژی حمایت از حقوق مصرف‌کننده در ایران گام برداریم ." او سپس ادامه داد:" بالا بردن آگاهی مصرف کنندگان نسبت به تشخیص گارانتی‌های اصل از متفرقه از اهداف مهم این طرح بوده و این سرویس تاکنون توانسته است به خوبی ما را در رسیدن به این مهم یاری رساند."

 

سپس هومن معصومی‌راد، مدیر خدمات پس از فروش نوکیا در ایران نیز گفت:" افزایش آگاهی عمومی نسبت به گارانتی کشوری به عنوان تنها گارانتی معتبر نوکیا در ایران همواره در صدر اهداف ما بوده است و تاسیس سرویس پیام کوتاه نیز دقیقا منطبق با این سیاست نوکیاست. کاربران اکنون با این سرویس، با هر نوع سیم‌کارت ایرانسل یا همراه اول در هر کجای ایران که باشند، همواره می‌توانند با ارسال شماره سریال گوشی خود به سامانه 200023013 در مدت کوتاهی از اصالت گارانتی گوشی خود اطلاع یافته و همچنین میزان اعتبار گارانتی گوشی خود را به همراه تاریخ انقضای گارانتی آن مطابق با تقویم فارسی دریافت کنند."

 

                   

image

 

او در ادامه به بررسی آماری عملکرد این سرویس پرداخت و افزود:" از 18 مهر که این سرویس درایران راه‌اندازی شده است تاکنون 163 هزار پیام کوتاه دریافت گردیده که از بین آنها 128 هزار شماره سریال قابل قبول بوده است. 11 هزار شماره سریال از میان‌ این تعداد شامل گارانتی کشوری معتبر نوکیا بوده و مابقی شامل این گارانتی نبوده‌اند. این‌ تعداد نشان‌ دهنده آن است که خدمات پس از فروش نوکیا توانسته است در این مدت به تعداد زیادی از مصرف‌کنندگان در زمینه اصل نبودن گارانتی گوشی‌هایشان اطلاع رسانی کند."

 

                    

image

                    

image

 

 در ادامه مجددا درباره طرح تعویض برخی از شارژرهای معیوب نوکیا اطلاع‌رسانی شد و هومن معصومی‌راد در این‌باره گفت:" برنامه تعویض شارژرهای نوکیا، از 12 آبان ماه آغاز شده و در رابطه با جمع‌آوری برخی شارژرهای خاص نوکیا با مشکل کیفی و امکان خطر برق‌گرفتگی که توسط یکی  از تولیدکنندگان شخص ثالث تولید شده است. به قوت خود باقیست. کاربران با شارژرهای مدل‌های AC-3E و AC-3U که بین 15 ژوئن 2009 تا 9 آگوست 2009 تولید شده و همچنین مدل AC-4U که در فاصله زمانی 13 آوریل 2009 تا 25 اکتبر 2009 ساخته شده است. همچنان می‌توانند نسبت به تعویض شارژرهای خود اقدام نمایند.

 

                   

image

                  

image

 

 مصرف‌کنندگان برای کسب هرگونه اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به این وب‌سایت مراجعه کرده و یا با شماره (23013) تماس حاصل نمایند.

 

نهایتا در جلسه پرسش‌ و پاسخ سوالات رسانه‌ها توسط علیرضا شفیع‌پور و هومن معصومی‌راد پاسخ داده شد.

home_header