GSM-logo
خانهاخبار
هوش مصنوعی جدید ال جی استفاده نادرست از یخچال را به اطلاع شما می‌رساند

هوش مصنوعی جدید ال جی استفاده نادرست از یخچال را به اطلاع شما می‌رساند

ال جی به دنبال معرفی اپلیکیشنی است که در صورت استفاده نادرست از یخچال یا ماشین لباسشویی می‌تواند خطاهای رفتاری یا مشکلات احتمالی این لوازم را به اطلاع شما برساند.
۱۶ شهریور ۱۳۹۸

تبلیغات

home_header

ال جی به‌تازگی اپلیکیشنی طراحی کرده که اگر رفتار درستی در استفاده از یخچال یا ماشین لباسشویی خود نداشته باشید، این مسائل را به اطلاع شما می‌رساند. ال جی لقب Proactive Customer Care را به این ویژگی داده و می‌خواهد از این ویژگی در IFA 2019 رونمایی کند. اپلیکیشنی که این شرکت طراحی کرده برای مشاهده و بررسی لوازم مختلف به منظور شناسایی مشکلات احتمالی از جمله افت دما و جریان هوای نامناسب از هوش مصنوعی بهره می‌برد. در نتیجه اگر مشکلی وجود داشته باشد، پیش از آن که این مشکل به شرایط حاد برسد، آن را به اطلاع شما می‌رساند.

قابلیت Proactive Customer Care ابتدا سال آینده برای ماشین‌های لباسشویی و یخچال‌ها در اروپا عرضه می‌شود. هوشی که در این سرویس به کار رفته به طور اختصاصی می‌خواهد چرخه عمر لوازم خانگی شما را افزایش دهد.

این سرویس به دنبال این است که رفتارهای اشتباه، عملکردهای نادرست یا تعمیرات لازم را شناسایی کند. برای مثال اگر یخچال را بیش از اندازه پر کنید و جریان هوای آن را محدود سازید، این مشکل به اطلاع شما خواهد رسید. یا مثلا اگر بیش از اندازه پودر یا مایع لباسشویی داخل ماشین لباسشویی بریزید، این خطا به اطلاع شما می‌رسد.

در کنار این‌ها، هر چند وقت یکبار یک گزارش عادی هم درباره محصولات مختلف برای شما ارسال می‌شود تا بدانید که برای صرفه‌جویی در انرژی یا استفاده بهینه‌تر از دستگاه‌ها باید چه کار کنید. اگرچه Proactive Customer Care نمی‌تواند به طور کامل مبحث تعمیرات لوازم خانگی را کنار بگذارد، اما احتمالا قادر است شرایط و وضعیت استفاده از لوازم خانگی را تا حد زیادی بهبود ببخشد.

image

نظرات (1 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

سینا

۱۳۹۸/۶/۱۶
گروه GSM
ضمن تشکر و خسته نباشید
لطفا پستی در مورد نحوه آپدیت محصولات لوازم خانگی LG از طریق NFC گوشی بزارید و البته با لینک دانلود برنامه
میدونم محصولاتش آپدیت میشه
اما نه بنده و نه هیچکس دیگه نمیدونه چجوری حتی نمایندگی ها
با تشکر

پیشنهاد سردبیر