خانهاخبار
دزدی موبایل در انگلستان!

دزدی موبایل در انگلستان!

به گزارش گروه خبری GSM، تقریباً یک سوم مردم Glasgow انگلستان جزو قربانیان دزدی موبایل بوده اند که 17 درصد این دزدی ها به صورت کیف قاپی بوده است. آمار ........
۱۳۸۶/۲/۵
به گزارش گروه خبری GSM، تقریباً یک سوم مردم Glasgow انگلستان جزو قربانیان دزدی موبایل بوده اند که 17 درصد این دزدی ها به صورت کیف قاپی بوده است. آمار نشان می دهد که دزدها معمولاً عصرها و شب ها را برای دزدی انتخاب می کنند و بخصوص ماه های آپریل و آگوست بیشترین درصد دزدی را داراست. بعد از گلاسگو، Belfast دومین شهر ناآمن انگلستان از نظر موبایل دزدی است، بطوریکه 29 درصد مردم این شهر تجربه دزدیده شدن موبایل را داشته اند. تقریباً ماهیانه 10 هزار دزدی موبایل در این شهرها صورت می گیرد. این بررسی همچنین نشان می دهد که تقریباً دو سوم مردم حاضر به بیمه کردن موبایل های خود نیستند، علیرغم اینکه هزینه جایگزین کردن گوشی بیشتر از 200 پوند است. سومین شهر ناامن انگلستان، با میزان دزدی 12 درصدی موبایل ها در لیورپول است.
بیشترین مکالمه هایی که در آنها دزدی موبایل صورت گرفته، رستوران ها، کلوپ ها، محل کار، خیابان های بزرگ و شلوغ، اتوبوس و تاکسی و قطار، سوپر مارکت و در تعطیلات بوده است.
 
                                      

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)