هواپیماها برای اولین بار به صورت مستقل فرود میآیند
دیگر برای فرود هواپیماها نیاز به کمک برج مراقبت فرودگاه نیست
۱۳۹۸/۴/۱۷
داغترینها
همه چیزهایی که درباره ایرپادز نسل ۴ میدانیم
۱۴۰۳/۲/۹
برخی از مشخصات فنی سری شیائومی ۱۵ فاش شدند
۱۴۰۳/۲/۵
اپل رسما زمان رویداد رونمایی از آیپدهای جدید را اعلام کرد
۱۴۰۳/۲/۵
گلکسی C55 در سکوت خبری معرفی شد
۱۴۰۳/۲/۳
از سری مکبوک پرو M4 چه انتظاراتی داریم؟
۱۴۰۳/۲/۲
هدفونهای ناتینگ از راه رسیدند؛ باتری بهتر و قابلیت ANC
۱۴۰۳/۱/۳۰
موتورولا اج ۵۰ اولترا معرفی شد؛ بدنه چوبی و سنسور پریسکوپی
۱۴۰۳/۱/۲۸
موتورولا اج ۵۰ فیوژن به طور رسمی معرفی شد
۱۴۰۳/۱/۲۸
سری ریلمی P1 معرفی شد؛ طراحی فوقنازک و نمایشگر امولد
۱۴۰۳/۱/۲۷
Galaxy AI برای پرچمداران سال ۲۰۲۲ سامسونگ نیز عرضه خواهد شد
۱۴۰۳/۱/۲۷
اخبار مشابه
دیدگاهها (1 نظر)
مجتبی
۱۳۹۸/۴/۱۷
نقل قولی از یک نشریه خارجی :
این سیستم ها هیچگاه نمیتواند جایگزین خلبان در هواپیماهای مسافربری شوند.
مهمترین عامل هک شدن این سیستم هست
برای همین همیشه باید یک خلبان در هواپیما باشد تا در صورت این مشکل یا هر مشکل دیگری این سیستم رو از مدار خارج کنه و خلبان کنترل رو به دست بگیره.
در حقیقت تمام این فن آوری ها در جهت کمک به خلبان و تسهیل در هدایت هواپیماست.
تنها هواپیماهای بدون سرنشین از این تجهیزات استفاده میکند چون هم ارزانتر هست و هم نیازی برای طراحی کابین خلبان ندارند و در صورت مشکل و حادثه مسئله مالی و اطلاعاتی مطرح میشه نه مسائل جانی.
این سیستم ها هیچگاه نمیتواند جایگزین خلبان در هواپیماهای مسافربری شوند.
مهمترین عامل هک شدن این سیستم هست
برای همین همیشه باید یک خلبان در هواپیما باشد تا در صورت این مشکل یا هر مشکل دیگری این سیستم رو از مدار خارج کنه و خلبان کنترل رو به دست بگیره.
در حقیقت تمام این فن آوری ها در جهت کمک به خلبان و تسهیل در هدایت هواپیماست.
تنها هواپیماهای بدون سرنشین از این تجهیزات استفاده میکند چون هم ارزانتر هست و هم نیازی برای طراحی کابین خلبان ندارند و در صورت مشکل و حادثه مسئله مالی و اطلاعاتی مطرح میشه نه مسائل جانی.