خانهاخبار
سامسونگ برگ های برندۀ خود را از دست داده است!

سامسونگ برگ های برندۀ خود را از دست داده است!

به گزارش گروه خبری GSM، شرکت سامسونگ الکترونیک اعلام کرد که به دلیل افت قیمت محصولات این شرکت بخصوص تراشه های کامپیوتری، در دو فصل متوالی این شرکت کاهش سود ........
۱۳۸۶/۲/۴
به گزارش گروه خبری GSM، شرکت سامسونگ الکترونیک اعلام کرد که به دلیل افت قیمت محصولات این شرکت بخصوص تراشه های کامپیوتری، در دو فصل متوالی این شرکت کاهش سود داشته است.
سامسونگ، بزرگترین کمپانی تولید تراشه ها و کارت های حافظه، اعلام کرد که درآمد شرکت در فصل اول سال، 72/1 میلیارد بوده که نسبت به همین فصل در سال گذشته 15 درصد افت سود داشته است و این بدلیل کاهش قیمت تراشه های کامپیوتری و صفحه نمایش های تخت می باشد.
علاوه بر این سامسونگ بزرگترین تولید کنندۀ صفحات تخت تلویزیونی و کامپیوتری نیز می باشد که هم صفحه نمایش های LCD و هم پلاسما دارد.
در زمینه تولید گوشی موبایل، سامسونگ رتبه سوم را در بین برندهای مختلف دارد. همچنین سامسونگ محصولات دیگری نیز مثل MP3 Player و Laptop هم دارد.
در زمینه تراشه های حافظه، سامسونگ، هم DRAM، برای کامپیوترهای شخصی و هم تراشه های NAND، برای دوربین ها و پخش کننده های موسیقی، تولید می کند، که قیمت هر دو نوع حافظه در طول فصل اول سال 2007 به شدت کاهش یافته است. به علاوه، به دلیل تقاضای کم مردم برای LCD یا پلاسما، در این محصولات نیز افت خرید و فروش وجود دارد.
تنها نقطه روشن حال حاضر سامسونگ فروش خوب گوشی های موبایل است. بطوریکه در فصل اول سال 8/34 میلیون گوشی موبایل توسط سامسونگ به فروش رسیده است. بخصوص گوشی های جدید سامسونگ که بسیار پیشرفته اند، نظیر              Ultra edition به شدت مورد توجه مردم قرار گرفته اند. سامسونگ اعلام کرد که وضعیت بازار تراشه های حافظه و صفحه نمایش نیز به زودی اصلاح می شود.
 
                                     

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)