خانهاخبار
نسخه طلایی رنگ وان پلاس 7 پرو عرضه شد

نسخه طلایی رنگ وان پلاس 7 پرو عرضه شد

گوشی هوشمند OnePlus 7 Pro چندی است که در دسترس عموم قرار گرفته و امروز شاهد ارائه رنگ طلایی آن هستیم.
۲۲ خرداد ۱۳۹۸

کمپانی وان پلاس به تازگی اعلام کرد که نسخه طلایی رنگ پرچمدار جدید این شرکت، یعنی وان پلاس 7 پرو آماده عرضه شده و علاقمندان قادر به خرید آن هستند. این رنگ جدید که با نام almond شناسایی می شود، در کنار دو رنگ اصلی OnePlus 7 Pro قرار می گیرد. این محصول جذاب از بدنه براقی همچون مدل خاکستری رنگ بهره می برد و بر خلاف مدل آبی رنگ، از درخشش فوق العاده ای برخوردار است. پشت بدنه آن به رنگ سفید مزین شده و یک فریم طلایی رنگ، اطراف آن را احاطه کرده است.

مدل طلایی رنگ وان پلاس 7 پرو به دلیل برخورداری از بدنه ای براق، نسبت به مدل آبی رنگ راحت تر در دست جای گرفته و کمتر لیز می خورد. اما بر خلاف دو مدل دیگر، رنگ almond وان پلاس 7 پرو تنها در یک حالت، یعنی همراه با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی با قیمت 699 دلار روانه بازار می شود.

گوشی OnePlus 7 Pro را می توان یک محصول جذاب و فوق العاده در سال 2019 به حساب آورد که از نمایشگری با نرخ رفرش بالا، پردازشگر قوی و قدرتمند و دوربین سلفی متحرک بهره می برد. اما از زمان عرضه، این محصول با باگ ها و ایرادات متنوعی دست و پنجه نرم می کند که به گفته مسئولان وان پلاس، این مشکلات با ارائه آپدیت های جزئی در آینده ای نزدیک برطرف می شود.

image

 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید