خانهاخبار
شارژرهای جدید موتورولا از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کنند.

شارژرهای جدید موتورولا از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کنند.

به گزارش گروه خبری GSM، موتورولا که خود را اولین تولید کنندۀ بزرگ موبایل معرفی کرد، قصد دارد شارژرهای موبایل های مختلف خود را به خصوصیات ENERGY STAR مجهز می ........
۳۱ فروردین ۱۳۸۶
به گزارش گروه خبری GSM، موتورولا که خود را اولین تولید کنندۀ بزرگ موبایل معرفی کرد، قصد دارد شارژرهای موبایل های مختلف خود را به خصوصیات ENERGY STAR مجهز می کند. ENERGY STAR به کاربران کمک می کند تا محصولات کم مصرف انرژی را که توسط آژانس حمایت از محیط زیست آمریکا و دپارتمان انرژی تعریف شده اند، شناسایی کنند.
EPA، موتورولا را به عنوان اولین کمپانی که همه آداپتورهای خود را از نوع ENERGY STAR خواهد کرد، معرفی می کنند. این آداپتورها خطر گازهای گل خانه ای و نیز بخشی از آلودگی هوا را که با تولید انرژی الکتریکی مرتبط باشد، کاهش می دهند.
بر اساس گزارش EPA اگر همه گوشی های موبایلی که امسال در آمریکا به فروش می رسند دارای آداپتورهای ENERGY STAR در شارژر خود باشند، از هدر رفتن مقدار زیادی انرژی جلوگیری می شود، بطوریکه با این انرژی می توان برق 760 هزار خانه را در یک سال تامین کرد. همچنین از تولید بیش از 1 میلیون تن گاز گل خانه ای جلوگیری خواهد شد.
لوگوی ENERGY STAR در بسته های گوشی های متورولا قرار خواهد گرفت و به این ترتیب خریداران می توانند به سادگی این محصولات را شناسایی کنند.
 
                                 


جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید