ارائه سرویسهای پستچی، LBS و شبکه خصوصی مجازی ایرانسل
گروه خبری GSM : مدیر كل بازایابی مشتریان ایرانسل از ارایه سرویسهای پستچی، LBS، شبکه خصوصی مجازی تلفن همراه، خدمات بانکدار همراه و آهنگ پیشواز پیشرفته از سوی ایرانسل خبر داد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مظفری پور در نشست خبری ایرانسل گفت: درحال حاضر بیش از شش هزار محصول الکترونیکی بر روی ویترین ایرانسل در اختیار مشترکان قرار داده شده که به زودی سرویسهای دیگری نیز به آن افزوده خواهد شد.
وی اظهار داشت: سرویس پستچی در دو بخش اصلی صندوق پستی الکترونیک و پستچی به مشترکان ارایه میشود که سرویس صندوق پستی الکترونیک با تعریف آدرس ایمیل با استفاده از شماره تلفن همراه مشترک و بر بستر دامنه Irancell.ir در اختیار مشترکین قرار داده میشود.
مظفری پور، رابط كاربری دو زبانه مبتنی بر زبان فارسی، تقویم شمسی، اضافه کردن حداکثر پنج آدرس پست الکترونیکی به این سرویس، دریافت پستهای الکترونیکی از طریق پیام کوتاه و یا پیام چندرسانهای و امکان پاسخگویی در لحظه را از ویژگیهای این سرویس عنوان کرد.
وی عدم نیاز به میل کلاینت و نصب برنامه خاص روی گوشی تلفن همراه، امکان استفاده از این سرویس بر روی همه گوشیهای با قابلیت GPRS و امکان دریافت ایمیلها به صورت پیام کوتاه را از دیگر ویژگیهای این سرویس جدید ایرانسل معرفی کرد.
به گفته وی، دریافت خودکار، سریع و آنلاین ایمیل بر روی گوشی، قابلیت زمانبندی ساعات دریافت ایمیل، تعیین لیست مجاز و غیرمجاز و اعلام دریافت ایمیل با موضوعات از پیش تعیین شده از دیگر ویژگیهای این سرویس است.
وی سرویس جدید دیگری که قرار است در آینده نزدیک از سوی ایرانسل عرضه شود را خدمات مبتنی بر مکان یا موقعیت (LBS) عنوان کرد.
به گفته مظفری پور، ارتباط با خانواده، ارایه سرویس های ضروری برای حوادث و یا بلایای طبیعی، انتخاب مسیر با استفاده از تلفن همراه و اطلاع در مورد نزدیک ترین نقاط مورد نظر مشترک از جمله ویژگی هایی است که در سرویس LBS ایرانسل عرضه میشود.
وی، موارد کاربرد این سرویس جدید را مدیریت کارکنان، مدیریت ناوگان حمل و نقل، کنترل و مدیریت ترافیک جادهای و شهری، خدمات مراقبت و نگهداری از کودکان و سالمندان، مدیریت اموال، اطلاع رسانی براساس محل قرارگیری مشترک و ارایه راهنماهای توریسم و اطلاعات شهری ذکر کرد.
مدیر كل بازایابی مشتریان ایرانسل همچنین از عرضه سرویس آهنگ پیشواز پیشرفته ایرانسل خبر داد و گفت: سه ویژگی جدید آلبومهای آهنگ پیشواز، انتخاب کانالهای موسیقی و تلفن گویای آهنگ پیشواز به زودی به عنوان آهنگ پیشواز پیشرفته به مشترکین عرضه میشود. وی از عرضه سرویس شبکه خصوصی مجازی تلفن همراه به شرکتها و سازمانها توسط ایرانسل خبر داد و گفت: این سرویس به نوعی یک نسخه موبایل از تلفنهای داخلی ادارهها است که برای تمام افراد یک سازمان براساس طبقهبندی و گروهبندی آن ارایه میشود.
وی، تفکیک تماسهای کاری از شخصی، تفکیک تماسها براساس زمان ساعات کاری و موقعیت فرد، تعریف یک شماره کوتاه برای سازمان، انتقال تماس و تعریف شماره گروهی به منظور تعریف مرکز تماس در یک سازمان را از ویژگیهای سرویس شبکه خصوصی مجازی تلفن همراه ایرانسل عنوان کرد.
وی همچنین از ورود ایرانسل به حوزه بانکداری همراه خبر داد و گفت: اپراتورهای تلفن همراه میتوانند در بانکداری همراه به صورت یک درگاه قرار بگیرند که این درگاه متعلق به اپراتور است و مشترکین میتوانند از طریق آن به خدمات الکترونیکی مختلفی که از سوی بانکها عرضه میشود، وصل شده و با استفاده از آن به تبادل اطلاعات بپردازند.
مدیر كل بازایابی مشتریان ایرانسل تصریح کرد: سرویس بانکداری همراه ایرانسل بر روی سیم کارت عرضه میشود و عدم وابستگی به گوشی و امنیت بالا از ویژگیهای آن است.
وی به ارایه سرویسهایی همچون اعلام مانده حساب و انتقال وجه بر روی این بستر اشاره کرد که موجب میشود تا تلفن همراه به تدریج به یک کیف پول الکترونیکی تبدیل شود.
مظفری پور از ارایه سرویس رومینگ سیم كارتهای اعتباری ایرانسل یاد كرد و افزود: در حال حاضر سیم كارتهای اعتباری ایرانسل در 9 کشور دنیا و به ویژه در موسم حج در كشور عربستان قابل استفاده میباشد.
گروه خبری GSM : مدیر كل بازایابی مشتریان ایرانسل از ارایه سرویسهای پستچی، LBS، شبکه خصوصی مجازی تلفن همراه، خدمات بانکدار همراه و آهنگ پیشواز پیشرفته از سوی ایرانسل خبر داد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مظفری پور در نشست خبری ایرانسل گفت: درحال حاضر بیش از شش هزار محصول الکترونیکی بر روی ویترین ایرانسل در اختیار مشترکان قرار داده شده که به زودی سرویسهای دیگری نیز به آن افزوده خواهد شد.
وی اظهار داشت: سرویس پستچی در دو بخش اصلی صندوق پستی الکترونیک و پستچی به مشترکان ارایه میشود که سرویس صندوق پستی الکترونیک با تعریف آدرس ایمیل با استفاده از شماره تلفن همراه مشترک و بر بستر دامنه Irancell.ir در اختیار مشترکین قرار داده میشود.
مظفری پور، رابط كاربری دو زبانه مبتنی بر زبان فارسی، تقویم شمسی، اضافه کردن حداکثر پنج آدرس پست الکترونیکی به این سرویس، دریافت پستهای الکترونیکی از طریق پیام کوتاه و یا پیام چندرسانهای و امکان پاسخگویی در لحظه را از ویژگیهای این سرویس عنوان کرد.
وی عدم نیاز به میل کلاینت و نصب برنامه خاص روی گوشی تلفن همراه، امکان استفاده از این سرویس بر روی همه گوشیهای با قابلیت GPRS و امکان دریافت ایمیلها به صورت پیام کوتاه را از دیگر ویژگیهای این سرویس جدید ایرانسل معرفی کرد.
به گفته وی، دریافت خودکار، سریع و آنلاین ایمیل بر روی گوشی، قابلیت زمانبندی ساعات دریافت ایمیل، تعیین لیست مجاز و غیرمجاز و اعلام دریافت ایمیل با موضوعات از پیش تعیین شده از دیگر ویژگیهای این سرویس است.
وی سرویس جدید دیگری که قرار است در آینده نزدیک از سوی ایرانسل عرضه شود را خدمات مبتنی بر مکان یا موقعیت (LBS) عنوان کرد.
به گفته مظفری پور، ارتباط با خانواده، ارایه سرویس های ضروری برای حوادث و یا بلایای طبیعی، انتخاب مسیر با استفاده از تلفن همراه و اطلاع در مورد نزدیک ترین نقاط مورد نظر مشترک از جمله ویژگی هایی است که در سرویس LBS ایرانسل عرضه میشود.
وی، موارد کاربرد این سرویس جدید را مدیریت کارکنان، مدیریت ناوگان حمل و نقل، کنترل و مدیریت ترافیک جادهای و شهری، خدمات مراقبت و نگهداری از کودکان و سالمندان، مدیریت اموال، اطلاع رسانی براساس محل قرارگیری مشترک و ارایه راهنماهای توریسم و اطلاعات شهری ذکر کرد.
مدیر كل بازایابی مشتریان ایرانسل همچنین از عرضه سرویس آهنگ پیشواز پیشرفته ایرانسل خبر داد و گفت: سه ویژگی جدید آلبومهای آهنگ پیشواز، انتخاب کانالهای موسیقی و تلفن گویای آهنگ پیشواز به زودی به عنوان آهنگ پیشواز پیشرفته به مشترکین عرضه میشود. وی از عرضه سرویس شبکه خصوصی مجازی تلفن همراه به شرکتها و سازمانها توسط ایرانسل خبر داد و گفت: این سرویس به نوعی یک نسخه موبایل از تلفنهای داخلی ادارهها است که برای تمام افراد یک سازمان براساس طبقهبندی و گروهبندی آن ارایه میشود.
وی، تفکیک تماسهای کاری از شخصی، تفکیک تماسها براساس زمان ساعات کاری و موقعیت فرد، تعریف یک شماره کوتاه برای سازمان، انتقال تماس و تعریف شماره گروهی به منظور تعریف مرکز تماس در یک سازمان را از ویژگیهای سرویس شبکه خصوصی مجازی تلفن همراه ایرانسل عنوان کرد.
وی همچنین از ورود ایرانسل به حوزه بانکداری همراه خبر داد و گفت: اپراتورهای تلفن همراه میتوانند در بانکداری همراه به صورت یک درگاه قرار بگیرند که این درگاه متعلق به اپراتور است و مشترکین میتوانند از طریق آن به خدمات الکترونیکی مختلفی که از سوی بانکها عرضه میشود، وصل شده و با استفاده از آن به تبادل اطلاعات بپردازند.
مدیر كل بازایابی مشتریان ایرانسل تصریح کرد: سرویس بانکداری همراه ایرانسل بر روی سیم کارت عرضه میشود و عدم وابستگی به گوشی و امنیت بالا از ویژگیهای آن است.
وی به ارایه سرویسهایی همچون اعلام مانده حساب و انتقال وجه بر روی این بستر اشاره کرد که موجب میشود تا تلفن همراه به تدریج به یک کیف پول الکترونیکی تبدیل شود.
مظفری پور از ارایه سرویس رومینگ سیم كارتهای اعتباری ایرانسل یاد كرد و افزود: در حال حاضر سیم كارتهای اعتباری ایرانسل در 9 کشور دنیا و به ویژه در موسم حج در كشور عربستان قابل استفاده میباشد.