تغییر شمارههای مرکز خدمات مشترکین ایرانسل
گروه خبری GSM : شماره های تماس با مرکز خدمات مشترکین ایرانسل برای تمامی مشترکین سیم کارتهای دائمی و اعتباری این اپراتور به شمارههای 700 و 09357000000 تغییر پیدا کرد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، پیش از این شمارههای 130 یا 09351300000 برای مشترکین سیم کارتهای دائمی و 140 یا 09351400000 برای مشترکین سیم کارتهای اعتباری، شمارههای مرکز خدمات مشترکین ایرانسل بودند که از این پس شمارههای 700 برای تماس از سیم کارتهای ایرانسل و 09377000000 برای تماس از سایر خطوط، با قابلیت دریافت تماسهای بیشتر برای تمامی مشترکین سیم کارتهای دائمی و اعتباری ایرانسل جایگزین شمارههای قبلی شدند.
مرکز خدمات مشترکین ایرانسل به عنوان بزرگترین مرکز پشتیبانی مشتریان در ایران، با بهرهگیری از دانش نیروهای مجرب و کار آزموده، در تمام هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات و درخواستهای مربوط به خدمات پس از فروش ایرانسل میباشد.
براساس این گزارش، هزینه تماس با مرکز خدمات مشترکین از خطوط ایرانسل، مستقل از طول زمان مکالمه، معادل یک دقیقه مکالمه معمولی بین خطوط ایرانسل و هزینه تماس از سایر خطوط، با توجه به دقایق مکالمه مطابق هزینه تماس براساس نرخ اپراتور مربوطه محاسبه میشود. به عبارت دیگر در هنگام تماس با خدمات مشترکین از خطوط ایرانسل، مهم نیست که مدت زمان مکالمه با اپراتور چقدر باشد، زیرا تنها هزینه یک دقیقه مکالمه منظور میشود.
شایان ذکر است که مشترکین در صورت تماس با شماره 700 از خط ایرانسل خود میتوانند به جز ارتباط با اپراتور، از طریق سیستم تلفن گویا (IVR) ایرانسل و دنبال کردن دستورالعملهایی که برای انجام عملیاتهای مختلف اعلام میشود، عملیات مورد نظر خود را شخصاً و بدون نیاز به تماس با اپراتورهای خدمات مشترکین انجام دهند.
از طریق سیستم تلفن گویای ایرانسل، مشترکین میتوانند شخصا عملیاتهای مختلفی نظیر تغییر طرح تعرفه و فعال یا غیر فعال کردن سرویسهای مختلف را برای خط ایرانسل خود انجام دهند.
گروه خبری GSM : شماره های تماس با مرکز خدمات مشترکین ایرانسل برای تمامی مشترکین سیم کارتهای دائمی و اعتباری این اپراتور به شمارههای 700 و 09357000000 تغییر پیدا کرد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، پیش از این شمارههای 130 یا 09351300000 برای مشترکین سیم کارتهای دائمی و 140 یا 09351400000 برای مشترکین سیم کارتهای اعتباری، شمارههای مرکز خدمات مشترکین ایرانسل بودند که از این پس شمارههای 700 برای تماس از سیم کارتهای ایرانسل و 09377000000 برای تماس از سایر خطوط، با قابلیت دریافت تماسهای بیشتر برای تمامی مشترکین سیم کارتهای دائمی و اعتباری ایرانسل جایگزین شمارههای قبلی شدند.
مرکز خدمات مشترکین ایرانسل به عنوان بزرگترین مرکز پشتیبانی مشتریان در ایران، با بهرهگیری از دانش نیروهای مجرب و کار آزموده، در تمام هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات و درخواستهای مربوط به خدمات پس از فروش ایرانسل میباشد.
براساس این گزارش، هزینه تماس با مرکز خدمات مشترکین از خطوط ایرانسل، مستقل از طول زمان مکالمه، معادل یک دقیقه مکالمه معمولی بین خطوط ایرانسل و هزینه تماس از سایر خطوط، با توجه به دقایق مکالمه مطابق هزینه تماس براساس نرخ اپراتور مربوطه محاسبه میشود. به عبارت دیگر در هنگام تماس با خدمات مشترکین از خطوط ایرانسل، مهم نیست که مدت زمان مکالمه با اپراتور چقدر باشد، زیرا تنها هزینه یک دقیقه مکالمه منظور میشود.
شایان ذکر است که مشترکین در صورت تماس با شماره 700 از خط ایرانسل خود میتوانند به جز ارتباط با اپراتور، از طریق سیستم تلفن گویا (IVR) ایرانسل و دنبال کردن دستورالعملهایی که برای انجام عملیاتهای مختلف اعلام میشود، عملیات مورد نظر خود را شخصاً و بدون نیاز به تماس با اپراتورهای خدمات مشترکین انجام دهند.
از طریق سیستم تلفن گویای ایرانسل، مشترکین میتوانند شخصا عملیاتهای مختلفی نظیر تغییر طرح تعرفه و فعال یا غیر فعال کردن سرویسهای مختلف را برای خط ایرانسل خود انجام دهند.